Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TOGETHER IN DEATH

21. 10. 2006
0
0
701

FOREVER TOGETHER WITH FRIENDS ON THE ROAD AND NEVER ON THE TREE!


martinez: presne Ville me k tomuhle dokopal:) Ale lepsi je ta live verze, kdy je jeste takovy mlady a rozvireny:)

martinez
22. 10. 2006
Dát tip
tak strom teda chápu, a pochopila bych i bez vysvětlivek... tohle se mi sem hodí - klikni si Join me in death

Rabb: Nevim, jestli by nekdo pochopil uslovi "dat strom":) Tohle mi napsala ta kamoska a ja to rozsirila, takze se timhle treba ted ridit, kdyz ma clovek deprese... Hlavne nikdy na strome!!! A mimochodem, anglicky vubec neumim, takze jsem myslela, ze to mam nejak spisovne blbe. Uz se mi zdalo, ze jsem fakt tupa a neumim ani dobre cist v ucebnici...:)

Rabb: Nevim, jestli by nekdo pochopil uslovi "dat strom":) Tohle mi napsala ta kamoska a ja to rozsirila, takze se timhle treba ted ridit, kdyz ma clovek deprese... Hlavne nikdy na strome!!! A mimochodem, anglicky vubec neumim, takze jsem myslela, ze to mam nejak spisovne blbe. Uz se mi zdalo, ze jsem fakt tupa a neumim ani dobre cist v ucebnici...:)

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
stačilo vysvětlit jen ten strom, cestu jsem pochopil.. ..škoda, že jsem na to nedošel sám.

Rab: S kamoskou mame uslovi, kdyz neco nedavame - jdeme hledat strom, kde bychom si mohly hodit masli... Odtud ten strom! Cesta zase oznacuje nasi vizi a sen - stopem do Finska, Indie, Nepalu a vsude mozne... Proste cesta! Takze "byt a zustat" na ceste, ale ne na strome...:)

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
to spojení cesty(silnice) a stromu..

Rabb: Co Ti na tom nedava smysl?

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
stejně to nedává smysl.. po překladu.

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
why in english?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru