Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě že ho mám

21. 10. 2006
2
0
1159

Slzy kanou mi po tváři

- ještě že mám piják


martinez
22. 10. 2006
Dát tip
jj :o)

Martinez: diky za tip - je to za tu tvar?

martinez
22. 10. 2006
Dát tip
díky Rabbíkovi máš u mne tip * :o)

Rabb: Ja nejsem tak tupa, jak se muze zdat - nekdy vystrcim drapy a jsem pekne ostra!:) Ale fakt to je dobre - tvare pijakem... Na to bych asi neprisla - tedy, u tehle basne:)

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
tak.. správně.. dostali jsme se tam, kam jsme měli.. ..pochopilas.. .*

Rabb: Ne, na svuj xicht se nedivam a urcite neni jako pijak... i kdyz, ted jak o tom premyslim, je to zajimavejsi - me tvare jsou pijakem sajici me slzy... Takove surrealisticko-absurdni:) Dobry tip!

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
promiň, že se v tom rýpu.. prostě mne to zaujalo.. ..poslední věc: takže tvou tvář vidíš jako papír s kaňkami?

Rabb: To mela byt jakoze metafora... Placu pri psani - pisu bombickovym perem, ktere dela kanky - proto mam na papire pijak a ten misto inkoustu vsak saje slzy - takze asi tak:)

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
v tom případě nechápu, proč pláčeš inkoust.. ..vysvětlení?

Rabb: Pijak je lepsi, protoze ten "pije" i skvrny od inkoustu...

Rabb
21. 10. 2006
Dát tip
volil bych kapesníček.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru