Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trapná, avšak nanejvýš potřebná agitace za seznamku

22. 10. 2006
2
4
1579

Nečtěte, když nechcete. Nechcete?

Oznamuji!

 

Ptám se: Proč zde není žádná Písmácká seznamka?

Všude samé ošklivé holky

Dokonce často ohavné.

Proč ne

HEZKÉ?

Miluju hezké holky!

Nepokrytě je chci!

Chci je milovat!

 

 

Jenže

Když přijdou

blíž

nadšení

opadá.

 

Co řeknou

Vám?


4 názory

Tak to je buď katastrofa, či jen vymyšlená strofa, anebo taky na zemi ráj ( holky ho z ní fakt neudělaj...) Já naopak potkávám houfy hezkejch holek, jenže, jak už jsem psal, pro mě jim zkrátka něco chybí...:)

Craerassy
06. 01. 2007
Dát tip
tak tahle pobavila:-))) i muži, co píší básničky nemívají hezkou tvář:-)))

Celebrian
07. 12. 2006
Dát tip
bych řekla, že spíš slovo písmák zakrývá jen slovo seznamka :-D

G_B_Show
22. 10. 2006
Dát tip
V tvym případě velice osobní přístup :-)))

-> G_B_Show: Sem rád, že jsi taky zavítal, ač nepředpokládám, že by tě zaujaly moje hatlapatla výtvory... S tou fotkou to totiž vůbec neni špatnej nápad;) Ale můžu teda zskusit i jinej způsob, přirozenej (jenže nejpřirozenější je stejně přiroznej výběr; no a u lidskejch samiček záleží prostě na tom, jak vypadaj) asi se teda zkusim seznámit jinak. Co doporučuješ?

Tak vsaď, hochu, ale kvalitku! Třeba Pozounovy replayky;) Ale jinak RADŠI MOC NEKECEJ!

Gade
22. 10. 2006
Dát tip
jsem pro, to by se par lidi divilo..a vsadim boty, ze i kritiky by vypadaly uplne jinak

pozorovatel
22. 10. 2006
Dát tip
chlípníku!

G_B_Show
22. 10. 2006
Dát tip
asi zavedem povinnou fotku na autorský stránky

Zly
22. 10. 2006
Dát tip
:-)) ona ta seznamka tady tak nějak nezávazně funguje, jsou tady lidi, co se přes písmáka našli zamilovali pomilovali a vyrobili děti a vztah :-) a proposal kolosal: je tady spousta hezkých holek, co si vidí dál než na obvyklou špičku nosu. jen hledej, šmudlo!

Rabb
22. 10. 2006
Dát tip
na Písmáku jsou mooc hezký holky.. ..ale seznamku to tady faakt nepotřebuje.. :-)

Divam se na to, ctu to znova a znova, ale stale mi nejak unika smysl... Hlavne ta posledni veta me mate...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru