Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cizoložství

03. 04. 2001
0
0
1598
Autor
Eternal

I přivedli páni hříšnou ženu k Ježíšovi, žádajíc o radu. "Pomoz nám. Jak tuto ženu potrestat máme? Dle zákona bychom měli každou ženu přistiženou při cizoložství kamenovati." Ježíš uchopivší hůl kreslí mlčky něco v písku. "Poraď nám!" Dotíravé hlasy neutichaly. A hněv v hlasech jejich brzo zesílil. Až po chvilce spočinuly Ježíšovy oči, nikoliv na hříšné ženě, nýbrž na rozlobených pánech a pravil: "Kdo bez hříchu jsi, první hoď kamenem" a opět se uchýlil k činnosti předešlé. V řadách mezi pány utichlo. Žádného kamene se neobjevilo a posléze se dav začal rozcházet. První domů odešli staří, po nich mladí. Když Ježíš znovu vzhlédl před sebe, byla tam jen ta hříšná žena se skloněnou tváří. "Ani já Tě kamenovati nebudu, běž, a ať už se to nikdy nestane."
.......... ty bys HODIL :-))) /tobě ty ženský, ale dávaj pěkně zabrat :-)/

rs232
03. 04. 2001
Dát tip
Dáváš školení z Nového zákona? Je tam víc krásných pasáží nejen tahle!

papouch
03. 04. 2001
Dát tip
proč je to v Hádankách? ..? já bych to dal do Citátů. .. Ale stejně mi uniká, pročs' to sem dal....

Cody
03. 04. 2001
Dát tip
:o)))... další dílek do skládanky... :))

ano Bible,koukám,že tě nadchla..;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru