Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O prírode II.

24. 10. 2006
2
2
1162
Autor
norrahh

(cyklus o prírode) II. rozstrapatené labute hniezdia sa na hladine v povetrí čosi visí vo vzduchu na prístavnom moste postávajú ľudia ako malé figúrky z detskej stavebnice dedko s bakuľkou malým brmbolcom na čapici ako starý morský vlk hladí loď po šiji rodinky a deti deti deti okolo kŕdle čajok nenásytníci sú odvážlivci kaskadéri publikum im tlieska v povetrí visí čosi vo vzduchu na rohu kvitne javor do krásy žltej- červenej- oranžovej a moje srdce rozbúcha sa radosťou v povetrí čosi visí vo vzduchu ..................................................... na babiom lete zavesený slnečný deň .....................................................


2 názory

norrahh
20. 11. 2006
Dát tip
hej, byvala milenka bola odstranena a nahradena sucasnou :)

martinez
15. 11. 2006
Dát tip
bývalá milenka byla odsraněna? :o)

...no...a vies hej...taka trosku sladkasto-naivna atmosfera z toho ide...ale vsak preco nie... ...tu a tam si to prekecla..napr. zbytocne byvalu milenku... ...hladi lod po siji...ma pre mna vacsi spad...ale mozno len pre mna... ...to su len detaily...vsak..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru