Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozde Bycha honit?

03. 04. 2001
3
0
1384
Autor
jester

Doufam, ze to bude pochopeno v dobrem, ale i tak.. )) pokud jde o trochu vaznejsi versi stejne tematiky, doporucuji sve drivejsi dilko \Vzdalene Cile ( take se moc nelibilo)..)) tak sorry..)

Pozdě Bycha honit ? Ptá se, jak já k tomu přídu.. za sebou mám pátou třídu, proč neplanu lásky žárem..? už z toho mám vrásky málem.. Snad jsem nějak zanedbaná takhle umřu jako panna.. Prohlíží se před zrcadlem nahá i s maminky prádlem neštˇastně si při tom vzdychá.. přece kdo dřív honí bycha dříve jistě ho i chytí nenechá si poraditi a sama to ještě neví že ti „byši“ jsou dost leví když se chytnou v tomhle věku většinou pak je to k breku..
jester
06. 04. 2001
Dát tip
Dik za libeni.. ale.. Ty, ktere by mely.. to nectou stejne, ze?)) bohudik.. co bychom si pocali bez tech mladych lasek?)))

suva
04. 04. 2001
Dát tip
No vlastně ne, až teď, ale tasemitedalííííbila :c)

suva
03. 04. 2001
Dát tip
byš bez byše, s byšem o byšovi, to je fakt dobrý :c)

Pája
03. 04. 2001
Dát tip
;-)

jester
03. 04. 2001
Dát tip
a na ty Vzdalene cile jste se podivaly(i)??))( u Paji si nejsem jisty..)) Dik..

Dany
03. 04. 2001
Dát tip
*

Funda
03. 04. 2001
Dát tip
Není vždy vítěz, kdo získá jako první, to pro co si jiný stýská.

hehe,dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru