Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maketa Madony

03. 11. 2006
1
8
1164
Autor
Tanaoko
Maketa Madony
 
 
Miluji miluji miluji miluji
milence milenky mého muže
Maskuji maskuji maskuji
mapu molekulární metropole
Moliér Moliér Moliér
maketuje Madonu molové melodie
 
...
 
Mým mezaninem
mezi mužskými meteory…

8 názorů

Wee
05. 02. 2007
Dát tip
JÁ nechci dojít a ani bych to takhle vwřejně nepřiznala,a také já ho neznám, ale ptala jsem se , zda to byla zároveň jedna věta i naschvál r ozkouskované jako na věty, tj. půjdeme -li proti proudu, mohli/y bychom dojít zpět k Tvému muži:-) no, ono to bylo vyjádření mého vnímání, ne přímo otázka... protože já jsem vysloveně proti vysvětlování u děl jiných, jen řeknu svůj pohled na věc,tot´ vše, zrovna včera jsem to bouřlivě obhajovala (odkážu Tě na to dílo), tak abych jakoby(šmarjá, mně se tento Seniorismus tak zalíbil..) nebyla chycena při činu :o)

Tanaoko
05. 02. 2007
Dát tip
milenců a milenek je někdy kolem nás tolik, že si to ani neuvědomujeme ani to nevíme - coz je někdy dobře:)proto to maskování, proto ten molier, proto ta madona... a na který začátek chceš dojít:)

Wee
29. 01. 2007
Dát tip
Tan.-ad křesťan: z té otázky si nic nedělej:-),on se mě ptal taky, víš? asi má rád Japonsko (nebo žeby J....?.-) ) ...můžem se zeptat jeho... ale co myslíš, ty naše nicky?! :-) ...miluju milence milenky svého muže...Taktos to myslela? to by byl dobrý řetětěz a mohly bychom dojít na začátek :-) Taktos to myslela? .-)

Tanaoko
05. 01. 2007
Dát tip
je to o zakázaném vztahu, proto to maskování...každopádně dík:-)

Ó
05. 01. 2007
Dát tip
...miluji milence milenky mého muže...moc mile mazlivé...dál je to... moc maskované...

Tanaoko
04. 01. 2007
Dát tip
nejsem z J, proč? docela nerozumím tvým poznámkám... že bych nakonec z toho J. byla?:-)

křesťan
04. 01. 2007
Dát tip
jsi z japonska? Niišihara

křesťan
04. 01. 2007
Dát tip
Moliére mutuje

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru