Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za všechno může Barbora

04. 04. 2001
0
0
867
Autor
Kuba_r

Je to taková malá kravinka a ani nevím jak mě to mohlo napadnout.

Za všechno může teplá Barbora. „Jé, ahoj Barčo, tak co podniknem dneska, zašel bych do kina. Co ty na to?“ „No čauki snad od tebe první dostanu pusu ne?“ mlask „Tak jo to kino není špatný nápad, nebyla jsem v kině ani nepamatuju.“ S Barčou nás před dvěma lety seznámila jedna moje kámoška, no a od té doby spolu chodíme. Je opravdu strašně hezká a už jí několikrát nabízeli práci modelky v Praze, díky bohu, že zatím vždy odmítla. Né že bych jí to nepřál, to ne, ale byl by to konec našeho vstahu a to rozhodně nechci, strašně jí totiž miluju. „Tak Pavle co děláš, neříkej, že ti tak dlouho trvá než se oblečeš?“ „Ale jo, stejně hrajou až od osmi.“ „No a kolik máš? Vždyť už je půl.“ „Cože?? Sakra to se mi museli zastavit hodinky, no tak to nemá cenu abysme někam chodili. Tak pojď dál, naši nejsou doma a přijedou až ráno.“ „No to jde vidět na co ty furt nemyslíš. Já dneska stejně nemůžu, to víš ženské problémy.“ Tak to si ze mě dělá srandu, doufám že mi ho alspoň vykouří, přece neskončím na záchodě s oteklou rukou. Je to zákon schválnosti, jednou za čas není nikdo doma a ona mi provede todle, ale já vím za to nemůže. Ale sakra, už jsme se nemilovali alspoň tři měsíce, to je pořád něco. Jednou nemůže pak jí zas není dobře anebo když chce tak není kde. „To nevadí, vždyť spolu nemusíme dneska spát. „ Ale já chci.. „Pocem Pavlíku, ty jsi tak tolerantní ani si tě nezasloužím.“ No to asi ne v kalhotech mi hučí jak v Niagarských vodopádech. Celý večer jsme proseděli u nějakého blbého filmu, u kterého muselo být naprosté ticho, protože ona sledovala děj. Teda alespoň tak té ubohé zápletce říkala. Řídí se heslem, když né sex tak vůbec nic, takže za celý večer mi dala dvě pusy. Jednu, když přišla a druhou při odchodu. Tak konečně je pryč beru rychle porňáče a mizím na záchodě. Je to krize já vím, ale co mám dělat, přece nebudu čekat až mi prasknou. Ten kdo říká, že sex není to hlavní tak ještě s žádnou nespal, takže neví jak to chutná. Je středa večer a chystám se do mého oblíbeného klubu. A hlavně se šíleně těším na Barču, už mi bude jen stačit sedět vedle ni a držet jí za ruku, taky co jiného mi zbývá. Nechápu to vždycky byla na sex celá žhavá a najednou mi dá tak maximálně dvě pusy, nemůžu si na to zvyknout a ani si na to nechci zvykat. Á už je tu . „Ahoj, promiň já tu s tebou dneska nemůžu sedět jsem tu s kámoškama, doufám že ti to nevadí?“ „Ale to víš, že ne běž a bav se“ „Ty jsi vážně strašně super, tak zatím pa.“ No nic nebudu tu trčet jak debil a jdu si radši sednout k baru. Po třech hodinkách, už mám docela dost. Koukám jak se moje holka baví s jakousi kočkou. Něco se mi na tom nezdá, sedí nějak moc blízko sebe a dokonce mám pocit, že se pod stolem drží za ruce. To snad né určitě se mi to zdá jsem už dost opilý. Pozoruju jednoho típka, který už hodinu sedí vedle mě, ale asi to byla chyba, hned mě totiž oslovil. „Čau nemáš prosím tě oheň?“ „Ale jo počkej.“ Vytahuju z kapsy zapalovač a připaluju mu. Pak mi obědnal pití a začal do mě něco hustit, vůbec nevím co. Mám co dělat abych se udržel na barové židli. Teď cítím jak mi chytl nohu a hladí mi stehno. Stoprocentně vím, že nejsem na kluky, ale na druhou stranu mi to vůbec není nepříjemné, řekl bych že právě naopak. Neříkám ani slovo a jen ho nechávám aby mi rukou dráždil nohu a přibližoval se stále blíž k mé bouli v kalhotech. PRÁSK neudržel jsem se a spadl ze židle dolů. Pomáhá mi se zvednout a přitom mi vkládá do kapsy nějaký lístek. Konečně je pátek večer, zase stepuju u okna a vyhlížím Barču, ale ona nejde a nejde. Místo toho mi zavolala, že ta její kámoška má nějaké problémy ať se nezlobím. Ale né jak bych se mohl zlobit, vždyť jsem kvůli ni jen zrušil super akci s kámošema na chatě. A teď budu jako úplný debil trčet doma zatím co se všichni mí známí skvěle baví. Prohrabuju si kapsy a koukám na divný lístek s nápisem „Jestli nechceš být sám tak zavolej Karel.“ A telefonní číslo. Tak co můžem jen pokecat ne? Vytáčím číslo a vůbec nevím jak to všechno dopadne. Asi za hodinu po telefonátu zazvoní zvonek. „Ahoj tak jsem tady“ „Ahoj tak pojď dál, sedni si, chceš něco k pití?“ „Né dík pojď si sednout, dones jsem nějakou kazetu tak pokud ti nevadí péčko?“ Asi v polovině filmu, už jde zřetelně vidět, že nepatřím mezi impotenty. Kája si přisedl blíže a zase mě začal hladit po stehně. To už se nedalo zvládnout, vytáhl jsem ho s kalhot ven a nechal si ho dokonale vykouřit. Když spolykal poslední dávku tak vstal, svlíkl se a pořádně mi ho zasunul do pusy. Byl hotový dřív než se dalo očekávat a já se málem udusil tím teplým pokrmem. To můj ďáblík už byl připraven na další jízdu. Kája vzal indulonu protřel si otvor a pak na mě vyšpulil zadek . Přirazil jsem, hmmmmmmmm není to zas tak špatné. Tu noc jsme zvládli asi pět čísel a už spolu spíme půl roku lidi je to super. Doslov: Později se ke mě dostalo, že Barča mě tři měsíce podváděla s tou údajnou kámoškou a taky že moje setkání s Karlem bylo zinscenované. Čert to vem hlavně, že už mě nebolí ruka.
Grim
18. 04. 2001
Dát tip
PROLOG: Je to neuvěřitelná podvšeobecněúrovňová kravina a taky ani trochu nechápu, jak tě to mohlo napadnout....vůbec napsat. Máš nějaký trabl?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru