Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Seškvařený můry

Výběr: Print
04. 11. 2006
5
4
1842

Prolog k prologu: divný kluci maj pořád spoustu otázek zvlášť když je venku hnusně Prolog: "Co všechno může člověk ztratit aby zůstal sám sebou? - ruce, nohu, obličej, tělo... Ale co mozek, může se člověk odtrhnout od těch šedivejch závitu? A co pak?"


ukážu ti vodu
roztrhanou mrazem
ve tvaru vloček - víš?
všechno co chladne ztrácí
význam roztrhanej mrazem
identita odpadlá jako listí ze stromu
kde JE
pán se svěšenou hlavou
v lebce rýhy od trnů
pořád hledáš boha
a ďábel, ten už není mágem
skrývá se v ryzí nepřítomosti
mlha zaslíbená s chladem
jsou v obětí, nasáklý kouřem a my
plni očekávání náhlého konce...

-

vlkovi už není třeba otvírat
je doma
v pravym palci u nohy
a stále ti něco šeptá
když pohled stéká do země
vůbec žádná síra, plameny
jenom zima, tma, prázdno
a hlavně kosti plný vlhkosti
nasáklý až k nádechu /toulenu/
už nemá cenu hledat čerstvou krev
chlápka na kříži
vždyť se mu tak usilovně podobáme
- seškvařený -
jako můry
který uvěřily v světlo




x


4 názory

satannáš
14. 01. 2007
Dát tip
Není to špatný , jen myslím , že vlk bývá v jiné části těla než je palec u nohy , ale na x jsem nepřišel , takže nejsem intelektuál , tak mě neber moc vážně ..:o)))

Alojzia_W
28. 11. 2006
Dát tip
cital si vonnegutove(aspon dufam)snidane sampionu?tam sa oznacoval v texte analny otvor hviezdickou - to ma poplietlo, inak by som to urcite uhadla:-)

diky :-) nn, to tajemne x je cumak (a zaroven konecnik) kraliku z klobouku kouzelnika Pokustona...

Alojzia_W
20. 11. 2006
Dát tip
ja som nahodou tieto dva obrazy pochopila...a to som bola este do nedavna blondinka:-) a nakolko tu nikto nereagoval na tvoju hadanku, tak to x je znamenie tvojej zahadnosti...alebo zoskvarena mala nocna mora, fnuk a inak sa mi paci*

diky, vazim si toho

Print
06. 11. 2006
Dát tip
Obdivju tuhle báseň, četl jsem ji několikrát a myslím, že se bude ke mně vracet! *!

vlkovi už není třeba otvírat je doma v pravym palci u nohy a stále ti něco šeptá todle se mi líbí, sakra to je výborný.* ale jinak je to plný čertů a pekla a to tomu dává nějakej sirnej nádech.

ja jsem se to ani neopovazoval nazvat basni (viz kategorie). Jinak ke cteni...melo by to byt jako vykrik z pretlaku, takze by to melo vest k jakemusi zajikani pri cteni. nejde o plynulost, ani to neni vers...spis proud kterej peni a caka. Kdyz tam dam velky pismena, tak to svazu a pestane to mit ten pretlak dvojmyslu a posunu vyznamu, takovou zivost mysleni. no a na konec, mam pocit, ze to moc lidem nedochazi...pan se svesenou hlavou s lebkou s ryhama od trni - to je JK...proto tak musi byt zminka o tom, ze hleda boha. no a v jeho absenci se ti zacina zjevovat dabel, v te chladnejsi a pronikavejsi desivosti... no asi tak. pokracoval bych, ale prijde mi trochu uchylny analyzovat a vykladat vlastni basnicku. ;-)

G_B_Show ? co stridam? jako v ty "basni" (jo, pismenka chce sem tam obmenovat...ale taky me napadlo tam napsat jenom RYBA), nemo na vyssi urovni struktury (v tom pripade tu vidim jisty analogie...stridam spoustu veci - slipy, domovy, nohy pri chuzy, propisky, povleceni, ponozky...tak si rikam jestli to neni nejakej obecmej trend, snad nemoc - myslim hlavne ty slipy - menit je, to je trochu uchylny :-/, taky sem zacal az nedavno :)) no kazdopadne dik. s tim toulenem...aspon to vypada autenticteji... jenyk to vis, tahle otazka, na ty se holt oddeluje zrno vod pliv... ;-)

G_B_Show
05. 11. 2006
Dát tip
seš to ty a nejseš to ty. a pořád to střídáš. každopádně se mi líbila* a ten toluen čichej v jinym pořadí písmen:-)

sem to krapet preformatoval aby se to lip cetlo... a nevim co tim myslis, ses tu siroko daleko nejvetsi intos... :-)

Noe1
04. 11. 2006
Dát tip
naštestí jsem jen debil a lůza ... zakže se mne x netýká ;-)))))

otazka pro intelektualy: co znamena to "x" na konci?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru