Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Technopártyuprostředskládky

04. 04. 2001
3
0
1283
Autor
Ald

Myšlenkový proud z jedné akce...

Lekníny z bláta, bazén z betonu, Zem je nám svatá… rytmická hudba, rychlostí fotonu, taktická, zlatá, jen blázen to zvládá… každej se hádá o princip o prachy o pravdu z prdele z hecu zasranou náladu… tříštivej zvuk do uší zní, pravidla neznám, všechno se smí.
Cookie
21. 03. 2006
Dát tip
super....

clovrdik
11. 06. 2001
Dát tip
techno nesnáááším, ale báseň je to zajímavá a zdá se, že výstižná

power
08. 06. 2001
Dát tip
hm...

Ald
10. 05. 2001
Dát tip
ja osobne techno,ani tataboys neposloucham...ani jedno nezvladam -myslim jako nestiham pobrat (i kdyz tataboys spis z principu)

Suppe
02. 05. 2001
Dát tip
Janis: Nevim co máš proti Tata Bojs?! já byl v sobotu v Arše na jejich koncertu a ještě teďka řikám za každou větou "má lež to je lžička/malá láska je lasička"

Janis
30. 04. 2001
Dát tip
Nooooooooooooooo! (čteno englicky...) Tataboys..nech v klídku.......!!! :-)))) a jinak hm...technopárty.....no musí to bejt strašně fain...no určitě...ale opravdu...no fááákt....jasně....(zním dost přesvědčivě?)

Climaster
06. 04. 2001
Dát tip
..jarsi ignáte no methé képirez..není MEZ....

Suppe
04. 04. 2001
Dát tip
Jsi textař Tata bojs nebo tak něco? Pokud ne, tak se timkoukej stát*!

ulita
04. 04. 2001
Dát tip
zajímavé - minimálně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru