Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost bolí

05. 04. 2001
1
0
382
Autor
koníček

Jen bordel v kuchyni, ten jen tu zbyl, koberec v předsíni, časem tu shnil. Pokojík kdysi malého chlapce, útočiště zamilovaných problémů, postýlka kde jsem usínal sladce, polštář plný dětských snů. Co se mi na něm vše zdálo, zdálo a nesplnilo.
Bledulka
07. 06. 2002
Dát tip
Co je, proč takový smutek, raduj se z maličkostí.

Bix
05. 04. 2001
Dát tip
Zhnitý koberec, hm, zaujímavé...myslím, že na sny si treba počkať, ony sa nejaké istotne naplnia a vtedy, keď to budeš najmenej čakať, v tom je ich čaro...alebo si uvedomíš, že by mali radšej ostať fiktívne a krásne, nepoškvrnené skutočnosťou...Inak mi trošku trčí tretia sloha, asi rytmicky. Myšlienke, ktorú si mi dal, rozumiem.

Naso
05. 04. 2001
Dát tip
nostalgia za časmi minulými... Tiež ma to občas postretne... Rozumiem.

smutek z toho čiší, snad se časem ztiší. Ambice malého kluka, co přal si letadlo.. Snad dnes něco jiného Tě napadlo. Tak ti přeji at se ti to dnešní vyplní at malý kluk,už v předsíni nečumí....;-))))) at velký je už jako Budha pak v pokoji s malým klukem... rozehraje se rajská hudba...;-))))

smutek z toho čiší, snad se časem ztiší. Ambice malého kluka, co přal si letadlo.. Snad dnes něco jiného Tě napadlo. Tak ti přeji at se ti to dnešní vyplní at malý kluk,už v předsíni nečumí....;-))))) at velký je už jako Budha pak v pokoji s malým klukem... rozehraje se rajská hudba...;-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru