Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

divné ticho.

06. 11. 2006
2
1
1252
Autor
BooB

keď sneh si sadá na holé role

(a priznajme si, že sme to tak nechceli)

v kútoch skríň sa krčia mole

a my sa bojíme byť nahlas veselí


1 názor

hm ... svätá pravda ... a kto z nás vie, prečo sme vlastne takí ...*

martinez
08. 11. 2006
Dát tip
za čtení děkovat nemusíš (a ještě jsem neskončila... ;o) já to nemyslela tak že bych potřebovala nějaký polopatistický názor... nepotřebuju být vedená mezi slovy za ruku... ale ráda vidím cestu... od někud někam... nebo víc cestiček... a já už se nějakou vydám sama a něco na ní najdu... ale když mě někdo postaví na jedno místo... nevím co s tím... asi tak :o)

BooB
08. 11. 2006
Dát tip
Bez začiatku a bez konca - práve tak to mám - i keď priznávam, že asi samoľúbo - rád. Mám to ale veľmi rád i u diel iných autorov. Ten pre mňa nesmierne silný priestor pre slobodu, toho, kto číta a radosť zo súznenia po objavení začiatku a konca, mojho ale i práve ďaľších tých, ktorí sa do tej chvíle chceli nechať ponoriť a poteší ich, že tam nie sú sami. Ďakujem Martinez, že si dala tú námahu prejsť mojimi básničkami.

martinez
08. 11. 2006
Dát tip
hmmm, bez začátku a bez konce... jako prostředek něčeho bych to brala...

Zoraja
07. 11. 2006
Dát tip
...pre mna v pohode, ale mala by som chut este na par riadkov...nejak to ukotvit.

...hm... ...take bez vtipu ci nejakej pointy... ...navyse dost mi to pri citani zadrhava... ...take akoby narychlo zbuchane...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru