Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páteře javorů

07. 11. 2006
0
2
1004
Autor
Chino

Páteře javorů

Dneska jsem se byl podívat zase do parku. Začal podzim, jeho kvítí nám nádherně rozkvetlo a provonívá chladný vzduch celého okolí. Lavičky se oblékly do posledních modelů podzimní jinovatky, klidně usínají a připravují se na zimní spánek, na nebe, na krásu… Ve vánku lehkém, avšak s poctivým štiplavým nádechem, jsem si poposedl, lavička jemně zaskřípala… Na zemi se povaluje nekonečné množství barevných skvrn, některé rudě září, jiné souzní s okrovým podzimním sluncem. Poslechl jsem si labutí píseň dne a v tu chvíli se začalo zlehounka smrákat, mé rozhodnutí nabylo nových nezlomných rozměrů. Šel jsem se ještě projít kolem potoka, kolem nahých velikánů ve stromořadí, kolem kostela, kolem laviček, na kterých jsme tolikrát…  

            Dneska jsou to dva roky, co jsi mi umřela. Dva roky. Už se to tady bez tebe nedá vydržet. Tohle je poslední dopis, který ti píšu, Lásko, ode dneška ti všechno povím sám, z očí do očí. Skáču za tebou…


2 názory

martinez
07. 01. 2007
Dát tip
tož su tu zas... název se mi líbí moc... ten se povedl... čekala bych pod ním básničku... i když asi stejně smutnou...

a2a2a
19. 12. 2006
Dát tip
tvá láska je v tvém každodenním životě víc přítomná, než tomu bylo dříve. Jinak bys na ni už zapomenul.

martinez
07. 11. 2006
Dát tip
to není pravda, že ne!?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru