Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluje mě...

10. 11. 2006
0
0
656
Autor
Genevieve

Bylo mi zadáno téma: Poslední utržený kvítek kopretiny... tohle z toho vzešlo... věnováno milovníkům kopretin ...

 

,,Má mě rád..." utrhla jeden okvětní lístek.

,,Nemá mě rád..." se zachmuřeným výrazem utrhla další. Už zbývalo jen pár okvětních lístků čerstvě utržené kopretiny.

,,Miluje mě!" utrhla další a zasněně se podívala do dálky. Byl tak krásný.

Utrhla další.

Pomalu se procházela po pozemcích a v ruce svírala kopretinu, kterou utrhla na záhonku u skleníků. Milovala kopretiny. Sice nevoněly jako růže, ale okouzlovaly ji svojí jednoduchostí a něžností.

Slyšela za sebou měkké nakračování do trávy. Někdo šel za ní. Pomalu se otáčela, aby spatřila, kdo za ní jde. Ale to už nestihla. Jediné, co zahlédla byl záblesk zeleného světla, který se jí zaleskl v nádherných očích než je překryl mlhavý nádech.

Když její tělo skouzlo na zem, tak jí z pevně sevřené ruky odpadl poslední kvítek.

Miluje mě...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru