Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andělům

05. 04. 2001
3
0
1679
Autor
Ber

Z veliké dálky se setmělo do křídel andělům pršelo když život z čtyřlístků upadnul do písku bouře se přehnala s dalekou nádherou nejmenší človíček ještě spal za střechou anděl ten život do rukou vzal pak tiše odešel a v dálce vzplál druhý jen tiše kořenil trochu zázvoru a trochu smutku vskutku ten třetí otřískanou kytaru si vzal a potom dlouze hrál Znaveně zasněně sněženky na stěně tak ještě hraj a nepřestávej hrát jít zelený kus kraj tak ještě hraj znaveně zasněně blatouchy na stěně tak ještě hraj a nepřestávej hrát do sametů a pampelišek vlaj život nám daj spletený s čtyřlístků ,nekoukej na šířku tak ještě hraj..
Prokletí
14. 12. 2001
Dát tip
blbé..... copak jde sterávit dvojverš v řádku? to je tak šeredně sestavené, fůj.... taková láska/páska chjo m.

Miroslawek
12. 04. 2001
Dát tip
něha krása čistota ... ano to všechno tam je, otázka je, jak je to podáno ... upřímně - mně se to nelíbí - jako umělecké dílo

Depka
12. 04. 2001
Dát tip
Nějak nevím, jsou to takové výkřiky...

Bacil
06. 04. 2001
Dát tip
To je naprostá náááááádhera...

Bacil
06. 04. 2001
Dát tip
S těžký srdcem jsem vymazal jedno dílo ze svého TOPTENu abych tam mohl tohle zařadit.

Ber
06. 04. 2001
Dát tip
takové krásné kritiky potěší..díky

Vio
06. 04. 2001
Dát tip
První sloka je mnohem lepší, z druhé se vytrácí hustota sdělení. Je to jen takový vatový výkřik. Mé češtinářské senzory hlásí poplach, když čtu "nám daj" ;-)

Mythus
05. 04. 2001
Dát tip
HRAJ, ešte prosím hraj!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru