Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyšlapaná cesta ...

11. 11. 2006
7
15
2057

V cizí valce je můj strach jen šeptem po tmě...

... neboj se jen v ní jdu a

do tváře mi fouká vítr mokré listy,

chtíče ?                           

přání

                              sny ...

Fouká.

A já musím jít proti ... MUSÍM ? chci.  ?

Skoro odevzdaná, někdy ještě jdu.

ufňukanými kroky

                                 zplihlá ...

smutná

nemocná ?                             

v cizím městě, už i sama sobě cizí .

 

 

poskakuju na ledovém ostří a směju se své slané krvi


15 názorů

Díky za milou návštěvu:-) PS: Krásný nick;-)

něžné pohlazení..:)*

Dekuji moc :-) cervenam se a omlouvam za spozdeni... Studium mě moc zamestnava:-( Děkují tedy opožděně a přeji krásné sluníčkové dny:-)

megahit
24. 01. 2007
Dát tip
jo, tak to je fakt dost dobrý dílko, hmmm-smekám*

:-) děkujůů :-)

redscorpion
15. 11. 2006
Dát tip
dobrý

... nic mi není přitom melu z posledního, těžko říct o tom něco konkrétního... Díky romále.

Sharlota.Alli :-) jémináčky ještě žě jen málem:-) Děkuju Ti Silence :-) jé Ty si hodná:-) Děkuju Ti SENIOR No jo, vystihls mě :-( Seniorovy jako Ty se těžko můžu rovnat... Děkuju za návštěvu, kritiku a čas mi věnovaný... Stanca :-) to mě mrzí, budu se snažit. Snad příště. Děkuju Ti Malinka hvězdinka: Hvězdinko moje malá milá, Tebe tak ráda vidim, čtu:-) Už se mi moc stýskalo:-( Není čas:-( Snad se naučim si ho nějak zkorigovat a najít:-) Moc Ti děkuju si nejhodnější:-) Sue no jo... taky mě nebaví číst pořád dokola jen fňukání:-( ale pomohla... mě teda:-) Děkuju Ti Moc vám děkuji, že jste z mnou přišli, přečetli můj plod a zhodnotili ho, moc děkuji za váš čas a slova, snad se z nich poučím a příště se polepším:-)

sue
12. 11. 2006
Dát tip
líbí se mi to vyzuálně a slovně, tohle téma ale mě rozčiluje

tak trochu znám ten pocit... krásná... tip*

SENIOR
11. 11. 2006
Dát tip
Upřímná slaba věc od nezkušené autorky. Udělám gesto a nebudu hodnotit.

silence
11. 11. 2006
Dát tip
moc hezká forma a takova nejaka citove celistvost z ni cisi, jednoroda, moc pekna ... *

hustý, nesnášim ten výraz ale jinak to říct nejde, málem mě to smetlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru