Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutný mořeplavec

05. 04. 2001
1
0
402
Autor
Sparhawk

Vše je krasné, barevné. Lidé kolem a snad i já. Slovo mé je rozverné a jsem štastný jak se zdá. Diky Tobě mohu snít, mohu doufat v zitřky krasné. Teď připadá mi krásné žít, Smutek v srdci náhle hasne. Těším se a tichounce si zpívám, píseň, která mi Tě připomíná. Pak na Tvůj obrázek se divám, a na realitu zapomínám. Představy bujné v hlavě se honí, jak povídá, směje se, lehce a jasně. Sedím hned u ní, tak nadherně voní. Chtěl bych ji hladit, je mi tak krásně. V tom realita přichazí a neoblomě zvoní, ten posel je černý se sluchátkem a šnůrou. Sen se mi v dálce ztráci, už ho tu není. Ten zvuk stáva se mou noční můrou. S rozpaky ten hovor prijímám. Tuším, že vše je jen můj sen. Jen jedno slovo, nic víc nevnimám. Nepřijde, tak hroutí se mi den. Šťastně se svou lodí jsem si plul, na klidném moři nadějě. Ty sebralas mi vítr z plachet, teď zbývají jen peřeje. Má loď, můj sen se mi tříští. Snílek, který se nikomu nehodí. V oku slza se mi bliští. Smutný mořeplavec bez lodi.
Hackman
25. 07. 2003
Dát tip
rad byych ti ji uverejnil tu basnicku na svem webu : http://hackman.yachting.cz pokud souhlasis prepolsi mi je na adresu hackman@seznam.cz diky Mike Hackman

Joohankaa
22. 08. 2002
Dát tip
Dyz ja jsem ted smutna dost a tohle... I kdyz - chapu (aspon myslim)

Astrálka
11. 04. 2001
Dát tip
* Sparhawku, som trochu motovidlo, preto to tak dlho trvalo :o) * za to som si všimla, medzitým pribudli ďalšie dielka, nenadarmo som sa s tipmi vláčila, si skvelý

Jarodějka
05. 04. 2001
Dát tip
Starhawku :o) toneš ve vlastním moři, nemáš loď ? nebóój, a chytej ! balónek :o) smutek ? úvaj, no všechny prostředky jsou dobré k tomu, aby probudily :o)) Pošlu někoho s tipem, tak za čtvrt hodinu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru