Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PÍSMÁK - PROTEST (Stávka - odvolána)

20. 11. 2006
3
48
3913
Autor
gr_4you

dne 10.12.2006 stávka odvolána

čtěte dílo "ODVOLÁNÍ STÁVKY"

ZNĚNÍ PŮVODNÍHO PROTESTU:

NA PROTEST PROTI ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PROJEKTU PISMAK.CZ A PROTI TRVALÉ NEFUNKČNOSTI ZÁKLADNÍCH FUNKCÍ, ZAHAJUJI PUBLIKAČNÍ STÁVKU.  VEŠKERÁ SVÁ DÍLA (celkem 144) JSEM PŘESUNUL DO KONCEPTŮ A V NÁSLEDUJÍCÍM ČASE ZDE HODLÁM PUBLIKOVAT POUZE KRITICKÉ PŘÍSPĚVKY K SITUACI NA TOMTO SERVERU. STÁVKU UKONČÍM, POKUD NABYDU DOJMU, ŽE SE SITUACE ZÁSÁDNÍM ZPŮSOBEM MĚNÍ K LEPŠÍMU.

ZÁROVEŇ VYZÝVÁM OSTATNÍ AUTORY, ABY UVÁŽILI, ZDA ZA SOUČASNÉ SITUACE MÁ CENU PODPOROVAT TENTO PROJEKT SVOU PUBLIKAČNÍ ČINNOSTÍ, JESTLIŽE CHOVÁNÍ VLASTNÍKA SERVERU NENASVĚDČUJE TOMU, ŽE BY SI JEJICH PŘÍTOMNOSTI VÁŽIL. JEDNOU Z MOŽNOSTÍ, JAK JEJ (JI) PŘIMĚT K ZÁSADNĚJŠÍM ZMĚNÁM JE PŘIPOJENÍ SE K TÉTO STÁVCE.  NADĚJE JE MIZIVÁ, ALE UMÍRÁ POSLEDNÍ.

(BLIŽŠÍ A PODROBNĚJŠÍ DŮVODY KE STÁVCE BUDU PUBLIKOVAT POZDĚJI, POKUD NEBUDU SMAZÁN)

saša gr.

www.nejezte.odpadky.com 

www.alexangr.odpadky.com

www.mlha.batyskaf.net


48 názorů

Print
22. 11. 2006
Dát tip
*!-)

radsi taky drz tu hladovku - tim aspon nikoho neobtezujes (teda kdyz u toho nebudes zbytecne fnukat a litovat se)...kdo to ma vsechno uklizet porad... :-)

asi se na protest proti rebečinejm mostům poleju benálem a zapálim...;)

gr_4you
21. 11. 2006
Dát tip
chaos, tag to si asik čťactnej človjek. mno

nechapem tieto pismacke natahovacky...

jo a souhlasim s Noem....(sem ti rikal, ze ses nejvetsi intos siroko daleko :-) )

CO KDYBY SI RADSI ZAHAHJIL HLADOVKU? :-)

Zaprděnec
21. 11. 2006
Dát tip
nojóno, souhlasim...i když...v tomhle bodě hřímáš: jestliže DOKÁŽÍ BÝT PÍSMÁCI SOLIDÁRNÍ atd... jasně že nedokážou, vždycky se najde pár servílů, který, když jim náhle padá do klína něco jako šéfredaktorství tak vlezou šéfínovi do řitního (mirku tys to vzal?, tys to po mě vzal...) mirek to tenkrát za honzu zemana taky vzal, přestože byli kamavádi :( KICK OUT THE JAMS, MOTHERFUCKER!

Pisces
21. 11. 2006
Dát tip
A avízo proč?

gr_4you
21. 11. 2006
Dát tip
eče cu říc, že historický se píče s měkkym Y, mno

gr_4you
21. 11. 2006
Dát tip
permoník: vůbec mě to nebaví, jenom je mi moc líto, že se ničí nezodpovědným chováním majitelky prostor významný pro literaturu v republikovém měřítku. také jsem tu potkal mnoho zajímavých lidí se kterými se setkávám většinou už jinde, než na písmáku, jelikož je -narozdíl ode mě - přešla trpělivost už dávno.já čekal rok, kdy už to začne fungovat a rok je skutečně na nejvýznamější server tohoto druhu v ČR málo. A že nakonec z písmáka funguje jakš takš jenom ten chat,protože kromě technických potíží je i redaktorská práce v rozkladu a krizi, to je skutečně obrovská škoda, právě kvůli potenciálu který písmák měl jak tu poznamenal myslím katugiro.Proto plýtvám energií. jinak bych neklikal na 144 děl zvlášť a neukládál je do konceptů, nýbrž bych dal zkrátka smazat autora jako mnozí jiní a nemusel bych naivně doufat, že díla někdy znovu zveřejním. Vella za dobu co má písmáka v rukou dokázala naštvat a odradit snad všechny dlouhodobé písmáky a její strategie získávat stále nové lidi, kteří ještě neznají její vrtochy vede kam vede. Noe: právě kvůli těm lidem by stálo za to, tento prostor optimalizovat a učinit jednu z těchto alternativ: (pak že nejsem konstruktivní) Upozorňuji že pořadí je zvoleno od - subjektivně - nejlepší varianty po nejhorší a) přesvědčit vellu, že by se měla pokusit o shovívavost a nadhled a nějakým způsobem (prodej, převod, bezplatný nebo symbolický nájem) předat písmáka někomu jinému, nejlépe někomu, kdo má narozdíl od ní podporu, popř. někomu koho si zvolí písmáci sami (ovšem na smluvním základě, aby jí zas nemohlo rupnout v kuli a třeba po týdnu vše zrušit) NEBO b) zkusit totéž hromadnou nátlakovou akcí, jelikož ona je poskytovatel určité služby a my její uživatelé a jestliže DOKÁŽÍ BÝT PÍSMÁCI SOLIDÁRNÍ a přestanou službu využívat)třeba dočasně) , MOHOU (MOŽNÁ) VELLU PŘESVĚDČIT, nebo by to měli alespoň zkusit. NEBO c) odejít hromadně pryč třeba na literru, totem či další, kde je prostor pro dialog nebo případně zvážit založení vlastního serveru. Je tu dlouhodobě mnoho skvělých lidí (i když postupně odcházejí) a znovu se ptejme proč? Je to proto jak je to tu skvělé prostředí, nebo pro výborné organizační schopnosti Velly? Nikoliv, je to setrvačnost z dob, kdy písmák alespoń v základních věcech fungoval a také měl, jak jsem přesvědčen vynikající pííáár. Za dobu vedení velly přestal písmák v základních věcech fungovat a povědomí o něm hluboce pokleslo. O tom jsem přesvědčen. vella by si to měla uvědomit a dát prostor někomu jinému. Nemusí souhlasit se vším, co tu tvrdím, ale jestliže není chtěna, měla by to pochopit a bez ohledu na vlastní ego, věnovat to co z písmáka zbylo ve prospěch komunity která se tu utvořila a velmi efektivní prospěch podpory začínající literatury. Snad se Vám to bude zdát nadsazené, ale domnívám se že je to její morální zodpovědnost hystorického dopadu.

ceder_john
21. 11. 2006
Dát tip
příště zkus použít třeba slovo bondage..

daddy
21. 11. 2006
Dát tip
..tak ňák...:))

Noe1
21. 11. 2006
Dát tip
nicoll: bude mi ctí, drahá a vážená slečno :-)

Nicollette
21. 11. 2006
Dát tip
noe mně se moc líbí co si napsal doufam že se neurazíš když to použiju ve svém dnešnim příspěvku

Noe1
21. 11. 2006
Dát tip
Milly: počítačových odborníků bylo Velle nabízeno hafo ... zeptej se JiKa a dalších, hádej s jakým výsledkem :-)))))), ale za pokus nic nedáš

Milly
21. 11. 2006
Dát tip
asi jako Noe.. smailiky tu na Aj klavesnici ted nevyrobim... Az na to, ze nevim, zda je to Velle jedno, nebo ne... Jeste zkusim zajistit nejakzho pocitacovyho odbornika...

Noe1
21. 11. 2006
Dát tip
jenek: já tu rebeku zabiju a ty mi potvrdíš alibi ju?

Noe1
21. 11. 2006
Dát tip
Odešel jsem před cca rokem a půl - na cca půl roku. Vrátil jsem se po odchodu Lyrika, v bláhové představě, že to byl on, kdo sem zaváděl neracionální a neetické chování. Mé poznatky jsou takovéto: a) nikde se mi nelíbilo tak jako tady - není to vůbec o technickém prostředí, (ne)kvalitě tvorby nebo o osobě majitele, šefredaktora, šéfkritika, šéfadmina … je to o lidech, kteří se v tom virtuálním prostředí scházejí. b) mám tu cca 40 lidí v oblíbených – část z nich potkávám jen tady, nechci o ně přijít c) když jsem se vrátil, bylo tu víc nicků, než když jsem odcházel - mezi nimi i takoví, kteří jsou pro mne dnes důležití. Tenhle server přežil jiné blokády a odchody (třebas ten co vedl ke vzniku litery), tudy (podle mne) cesta nevede. Vidím to takhle: Kašlu na majitelku a její úlety, kašlu na redakci, kašlu na gesta (ta mám už za sebou). Když vás to baví, stávkujte, odcházejte, protestujte (čímž vás nezrazuji od jakékoliv aktivity – ale má cesta to není) … ale počítejte s tím, že majitelce je to stejně u prdele. Maximálně to tu zruší. Divím se, že to – pro stále deklarovaný nedostatek peněz a času - už dávno neudělala. Já tu budu dál s lidmi, kteří mi za to stojí. Budu komunikovat s kým chci a jak chci. Na vše ostatní kašlu. I baz avíz se dá žít ... schvánně zkusím, zda fungují ;-)

papouch
21. 11. 2006
Dát tip
gr.: jenže narozdíl od alkoholika Vela nikdy nepřizná, že to dělá blbě.. Kdyby jí 100000000 lidí řeklo "velo děláš to blbě", tak ona stejně řekne "ne, já to dělám dobře, idioti jste vy :-( rebe.: stavět se dá jedině na pevných základech, na prohnilém a drolícím se serveru, který z větší části nefunguje a to co funguje majitelka ničí se stavět nedá a s tím obrázkem jsi to podělala, nemáš soudnost :-( jinak tajak 3lob A myslíte si, že si Veliště blbé tohle vůbec přečte?? E-éé, prdí na nás...

daddy
21. 11. 2006
Dát tip
dny bez pismaka....

StvN
21. 11. 2006
Dát tip
Den bez Písmáka!

JiKo
21. 11. 2006
Dát tip
rebe: no a nevím jestli teda tapetování serveru vkládáním obrázků je vhodnější forma protestu... kor když to tím podělaným obrázkem roztáhneš a texty jsou nečitelný a za roh!!!

JiKo
21. 11. 2006
Dát tip
Rebeco: chápu tvůj zápal ale po tom co vám vELLA podrazila šéfreda... fakt jsi ještě přesvědčená, že v redakci zůstaneš? To vám redaktorům tak jde o ten ocásek? Tady neboříš ty, tady boří a vždy jen BOŘILA vella.

gr_4you
21. 11. 2006
Dát tip
myslím, že stávka nemusí být od podstaty nekonstruktivní. tato akce minimálně přinesla již diskusi, kterou když si Vella s otevřenou myslí přečte, tak by na ni mohla působit jako když celá rodina řekne alkoholikovi, že je alkoholik, i když si to dosud nechce přiznat. prosím navrhujte zde nějaká základní ale zásadní řešení situace na písmáku. Ať už na ně Vella přistoupí nebo ne, je dobré vědět co vlastně chceme, no ne? podle mě by bylo konstruktivní řešení pokud by Vella prodala nebo bezplatně převedla nebo popř. smluvně pronajala (nejlépe opět bezplatně) server nějaké jiné osobě, instituci, neziskovce. co si o tom myslí te Vy?

gr_4you
21. 11. 2006
Dát tip
myslím, že stávka nemusí být od podstaty nekonstruktivní. tato akce minimálně přinesla již diskusi, kterou když si Vella s otevřenou myslí přečte, tak by na ni mohla působit jako když celá rodina řekne alkoholikovi, že je alkoholik, i když si to dosud nechce přiznat. prosím navrhujte zde nějaká základní ale zásadní řešení situace na písmáku. Ať už na ně Vella přistoupí nebo ne, je dobré vědět co vlastně chceme, no ne? podle mě by bylo konstruktivní řešení pokud by Vella prodala nebo bezplatně převedla nebo popř. smluvně pronajala (nejlépe opět bezplatně) server nějaké jiné osobě, instituci, neziskovce. co si o tom myslí te Vy?

katugiro
21. 11. 2006
Dát tip
Rebecco, v to já zas bohužel už nevěřím. My, co máme s Vellou své zkušenosti, spolupracovat nemůžeme. A nejde vlastně vůbec o redakci. Stavět cokoliv pro bláznivého diktátora (aha, vlastně vrtošivou direktivní ženu, jaký rozdíl!) je kontraproduktivní. Musím souhlasit s 3lobytem - včetně Sejšel a zatuchlého piva.

Notreal
21. 11. 2006
Dát tip
o 80% se novy pismak zhorsil oproti staremu o 20% zlepsil momentani forma se mi nelibi, zastarala, amaterske zpracovani, stale doufam v posun a verim ze majitelka toho dosahne

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
protestní pivo není na závadu případně

pozorovatel
20. 11. 2006
Dát tip
bych třeba vypil pivo na protest ale to by byla až moc velká obět jsi milej:) nicol: myslíš, že písmák funguje dobře? on zas tak mimo neni

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
dík

ceder_john
20. 11. 2006
Dát tip
zkus se třeba zapálit na protest...

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
sorry, sem zvyklej občas aktualizovat a webmaster s tim zřejmě nepočítal. mno, nic, nevšiml si za půl roku, že je to problém, tak mu dejme ještě pár měsíců čas... napsal bych mu ale zřejmě mu nefunguje schránka, páč jinak bych si musel myslet že nezná základní slušnost a neodpovídá zkrátka, jelikož mu je to buřt

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
sorry ten odkaz měl bejt http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=223922

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
dík

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
dík

Nicollette
20. 11. 2006
Dát tip
Myslim že seš dost mimo

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
sorry ten odkaz měl bejt http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=223922

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
sepíšu později ale mrkni co se tu třeba řeší: protest písmák: http://pismak.cz/index.php?data=read&id=223995 je toho víc co mi tu vadí, půjdu na http://www.literra.cz a www.totem.cz

Čočkin
20. 11. 2006
Dát tip
mě úprava vlastního textu funguje (přinejmenším u nadpisu) Můžeš sem vypsat všechny své důvody pro bojkot. Já, že jsem dneska zaregistroval a do bojkotu bych se hned nehrnul. Konečně jsem našel web podle mýho gusta, tak nechci aby mi ho všichni bojkotovali. Jsem tu nový.

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
...to fakt je...........

gr_4you
20. 11. 2006
Dát tip
jináč už to fakt nejde, trvalo mi to rok než jsem to pochopil ale je to tak. podstatu serveru popírá jeho vlastník, jestliže nedokáže zajistit aby fungovaly avíza anebo úprava textu tak co už je víc o podstatě publikačního serveru?

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
A..NEJDE TO INÁČ.., ..?...tIMDLE POPÍRÁŠ SAMU PODSTATU TOHODLE SER veru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru