Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

III.

22. 11. 2006
4
8
903
Autor
norrahh

III. Slnko pripomína guličku jarabiny prepletenú do čepca z modrotlače hmla pred nami vlhne (po strunách, stružlinkách, po múroch) náruživo bobuľka za bobuľkou padá do lievika (cez hrdlo do ťažkého brucha) je zamračené oblačnosť je horúčkovitá a padá do hlbín modrej (kiež zahreje moje telo dokrčené) ******* vytrhnem si belavú stužku z vlasov a odplavím sa na nej ďaleko ďaleko ďaleko (2006-11-19)


8 názorů

colchicum
21. 03. 2007
Dát tip
sama k sebe: preco ti davam tolko tipov??? lebo sa mi skoro vsetko paci?? :-)

norrahh
10. 01. 2007
Dát tip
:-)))) to je krasne!!!! vidis, take vy nemate :-) ale zas mate slova, ktore su omnoho univerzalnejsie ako tie nase...a castokrat si skor spomeniem na cesky vyraz ako na sl. :-)))

martinez
10. 01. 2007
Dát tip
ale moje nejoblíbenější jsou hŕba a pahreba a ty co mají dlouhé r nebo l :o) pekný den aj tebe! slovenštinu miluju celou! :o))

norrahh
10. 01. 2007
Dát tip
nooo, tak to ma tiez tesi, ze sa ti paci tolko slovenskych slov :-) prajem pekny slnieckovy den

martinez
09. 01. 2007
Dát tip
díky... a líbí se mi lievik ale tomu rozumím :o)

norrahh
09. 01. 2007
Dát tip
to je nieco take ako hobliny :)

martinez
03. 01. 2007
Dát tip
nerozumím stružlinkám... :o(

...trosku take telegramovite...ale celkovy dojem je pozitivny...fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru