Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíli nebýt bez tebe

25. 11. 2006
9
12
2083
Autor
Bariera

zase si koušu rty, protože nevím, co lepšího bych zvládla

přestal ses smát tak najednou

všechno je jasné, jak jen dovolíme a my dovolíme málo

líbáš se s jinou a prý to nejsou polibky

nejsme spolu a prý je to láska

neobjímáme se a prý se stejně cítíme u sebe tak blízko

a kdyby nebyla naděje, tak i svítání je snazší

prohřeším se víc vůči sobě nebo tobě, když neudělám nic?

je třeba si kousat rty a cíit kovovou pachuť citu

který jako koně zadupávám do země

protože kvete

a já se bojím klíčků klíčících bez klíče


12 názorů

Smíšek:-)
01. 09. 2007
Dát tip
*

snake_01
31. 01. 2007
Dát tip
Ahoj, popravdě mě trochu zklamal ten závěr - u kovové pachuti citu je takový malý Mont Blanc téhle skladby, ale klíčení klíčků bez klíče to zmého pohledu strhává poměrně dost zpátky. Jinak "kovová pachuť citu" hraničí až s pocitem šílenství a možná sebevraždy a být zasarena do intenzivnějšího kontextu, působila by úchvatně... ale ty klíčky bez klíče (nějak mi do takovéhle strofy nesedí slovní hříčky).

Bariera
23. 12. 2006
Dát tip
To mě hrozně potěšilo, děkuju já moc!

Bariera
29. 11. 2006
Dát tip
Děkuju! To je možná to slovo, co by se dalo o mé lásce použít.. Děkuju!

martinez
29. 11. 2006
Dát tip
zapůsobilo to na mne... nemožný lásky často krásně píšou... *

Bariera
26. 11. 2006
Dát tip
Děkuji :) moc a moc!

jééééé.... líbí...teda, nemělo by to znít ode mě tak nadšeně ale: všechno je jasné, jak jen dovolíme a my dovolíme málo líbáš se s jinou a prý to nejsou polibky nejsme spolu a prý je to láska * avi (ps:konec je takový žužuovský...)

zuzuzu
25. 11. 2006
Dát tip
víš, je skvělý, jak se to nesnaží držet jednotnou stylovou rovinu, jak se to rozjíždí a ty to jakoby obhajuješ třeba tím, jak si ,,bezdůvodně" (ve vztahu k formě) pohraješ s posledními čtyřmi slovy, nebojak někam sázíš čárku a jinam ne... a jak tam házíš nějaké zdánlivé protiklady, následované dalšími, takže z jednotlivých vět zůstává jen pocit nějakých na půl dechu vyřčených střípků... a to je ,,jednota" jakýhosi antistylu... moc se mi líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru