Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ó živote!

08. 04. 2001
0
0
449
Autor
malatesta

Živote, ty zbytečná bolavá věci! Proč byls mi dán? Chci být osudu svého pán já tě nechci! Hladino lesklá, ostrá jak břitva, řekni mi, mám? Napospas říčnímu proudu se dám, příčinu prokáže sotvaže pitva. Sebevrah na mostě velkých muk zkusí, proč jen jsem takový zbabělec? Procitám, spadla klec. Neb-žít se musí.
hezký. . .

malatesta
13. 04. 2001
Dát tip
Dál? Nic. Basně nepíšu a nerozumim tomu. To už raději maluju. Je to jediná básen co jsem kdy složila a myslim, že i poslední. Prostě to muselo ven...

ulita
09. 04. 2001
Dát tip
forma zvláštní, téma otřepané - a přesto to má něco do sebe...

PetrViP
08. 04. 2001
Dát tip
ja to takový překotný. tenhle tón, jakej tu nasazuješ už jsem dlouho nikde nečetl. uvidíme, co bude dál.

ruby
08. 04. 2001
Dát tip
me to prijde....takove...docela dobre, ja sice nemam rada tyhlety zvolani do prostoru, ale tady to docela sedi.

Škrtla bych slovo "sotvaže", myslím že to pomůže rytmu. Jinak docela dobré jako popis stavu, kterým jsme si prošli nejspíš všichni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru