Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parodie na stáří

27. 11. 2006
0
6
933
Autor
Dante

Tohle je parodie na dílo, které skutečně existuje. Jeho autorem je Stařec.

Parodie na stáří
Jsem starý. ---------- To je slabé slovo.
Vím, jak je stáří hrozné, vy ne.---------- Hlavně že jsem o rok starší.
Prožil jsem sto let. ----------Jo? Tady je ti čtrnáct.
Století, to je celá věčnost, a když je prožijete, je to jako celá věčnost.
Jsem starý. ------- To by ses měl nad sebou zamyslet hahahaha!
Stvořil jsem svět a ten svět je mrtev. -------- Jo, smrt mládí.
Stojím a vše kolem mne utíká. -------- Co dělá revma?
Kam utíkáte? To nevím. ------- Do hospody dědku.
Já stojím.
Jsem starý. ---- To teda seš.
Je mi zima. ----- Potřebuješ nový kabát.
Vše práchniví.
Vše.
Zažil jsem Smrt, Osud i Zoufalství.
Jsem mrtev.
Jsem starý. ------- Ještě že jsi nezapomněl umřít.
 
Potlesk pro Danteho
 

6 názorů

Dante
29. 11. 2006
Dát tip
Já jsem ho smazal, ale Leasi řekla, že ho tam mám dát znova a tak sem to udělal.

Prosím prosím, upozorňuji, že se jedná o sprostě vykradený text Stáří od autora Starce.

jezesu
27. 11. 2006
Dát tip
je to jako od někoho-starého a nevrlého..není to moc příjemné to číst..je to dráždivé..a proto osobité i když necelistvé..

Dante
27. 11. 2006
Dát tip
Napište mi už kurva tu kritiku doprdele. Tak já se tady snažím kurva a vy mi ani nenapíšete kritiku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru