Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když mi to myslí

30. 11. 2006
3
5
1372
Autor
Phaedra

když mi to myslí, užívám si to moc moc moc moc moc

-„Já ty písně ,sám jen se svou kytarou´ moc nechápu…“

-„No jasně, já taky ne. Ale vlastně je to docela psina.“

Když chcete vyjádřit svou osamocenost, lidé! Přeci! Tak jak lépe to vyjádřit než ,sám jen se svou kytarou´? Osamělý harmonikář, opuštěný žebrák. Přeci.

Rozkřuslej kámoš ve smutný kavárně. Je sám.
Přeci!
Smutná kavárna, milí čtenáři, je ta kavárna, ve které sedí rozkřuslej kámoš.
Přeci!
Lakuje židli. Očima.
Jistě! No, ano. Hladí stránku knihy. Rukou.
Jistěže.

Zpět. Písně ,já sám se svou kytarou´ jsou ty písně, které rozkřuslej kámoš ve smutný kavárně zpívá ušima. Jistě!
Věříte, čtenáři? Čtěte dál! Ano! Je to pro vás to nejlepší, co právě teď můžete dělat.
Čtenáři!

Svět je ve smutný kavárně to, co rozkřuslý kámoš myslí jako film – obraz a dojem. Věříte?
Věřte! Byli jste někdy smutným hostem?
Když kavárna je to jediné, co je pro vás reálné – hmota, zvuk, obraz a pocit, pak jste smutný host.
V rozkřuslý kavárně. Jistěže!

Metafyzično je rozdupaný bláto!

Jsi tu ještě, čtenáři? Co si myslíš o tom, že metafyzično je rozdupaný bláto? Úsměv na rtech?
Rty stranou!

„Že rty stranou?“, ptáš se? Ano.
Že rty stranou, vtipálku! Tohle byla vážně míněná próza.

5 názorů

Jednokdo
03. 12. 2007
Dát tip
hele souhlasím s Ne ty ne to pořád to nakládá

Josefína
04. 12. 2006
Dát tip
já už se asi jenom zmenšuju, že rty stranou, jednou mě někdo zašlápne, výš co.

Phaedra
02. 12. 2006
Dát tip
Josefíno, co si myslíte o tom, že metafyzično je rozdupaný bláto? Úsměv na rtech? Rty stranou! Že rty stranou, ptáte se? Ano. Že rty stranou.

Josefína
02. 12. 2006
Dát tip
¨rozdupaný bláto nejvíc, úsměv jsem zkoušela asi měsíc...no legrace to byla, to jo. Tohle zase vytrhávající - věříte? Věřte! velice velmi. si užívej. moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru