Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Grés - epizoda 1

01. 12. 2006
4
4
570
Autor
all-arm

Láska Zoufalství Slzy Smrad Mrtvoly Speciální efekty Od tvůrců...

Sedí myška v rohu, v pastičce má nohu. Sedí tiše, občas pípne. Asi mrcha brzo chcípne... První byla Agnes. Mladá dívka sebrala ze země hrst kamenů a jeden po druhém je začala házet do vody. Ve zčeřené hladině Seiny se odrážel její pokřivený stín. Jako obraz duše. Vlnil se. Tančil. Jakmile však kolem projel výletní parník, docela zmizel. Agnes vší silou mrštila kameny do řeky, na níž se utvořilo několik kruhů. Kruhy...kruhy...kruhy...svět se točí v kruzích. Plakala. A kdo by nebrečel, když právě zjistil, že všechno skončilo? Vydala se po nábřeží domů - do malého bytu na Boulevard Saint Germain. Zatáhla závěsy na oknech, rozsvítila lampu a začala psát. Měla se omluvit? A měla vůbec za co? "Neznám přesný důvod, proč tohle dělám. Vlastně to nevím vůbec. Jakoby mi chladná ocel svírala útroby. Jakoby mě držela za ruku a drtila mi ji. Musím se té bolesti zbavit, nechat ji vytéct ven..." V koupelně si utřela rozmazanou řasenku z tváře. Posadila se na vanu a ostřím si zajela pod kůži. Konec Agnes.

4 názory

hmm...

Ostružina
11. 12. 2006
Dát tip
:o)

all-arm
11. 12. 2006
Dát tip
konečně kritik s reálným pohledem na literaturu;-D

Ostružina
04. 12. 2006
Dát tip
Konečně autor s reálným pohledem na okolí :oD Agnes...chytrá to dívka... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru