Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bajka o Moci

05. 12. 2006
0
0
652
Autor
Dragotaurus

Hoď po mě kamenem, ty kdož jsi bez viny, jista jsem, nepadne ani jediný. Až na pranýři budu stát, jen láska smí mne bičovat.

 

….. Máme doma balkon a mezi parabolickou anténou a zábradlím se nám usídlil pavouk. Nevíte jak je to praktická záležitost. Nemám ráda obtížný hmyz a vyzdobit si balkon mucholapkami, je asi jako v panelácich, když na lodžiích visí podvlíkačky, bombarďáky, trencle a podobná výzdoba amatérských umělců.. Obehnat balkon sítěmi se zdá být též velmi nepraktické. A tak jsem podnájemníka  nevyháněla ani koštětem, ani mu nedopřála deodorant v podobě repelentu, či jiné dobrůtky. Chlapci se u nás daří, pavučiny už má dvě.  Jednou jsem si dopřávala siestu na balkonku, popíjela kávičku a slyším bzzz . .  Chytla se snídaně a mě prolétlo hlavou. .  : Tak to máš holka spočítaný, nemáš chlastat takhle po ránu.  Kdo mě zná, ví že píšu verše a i prózu, a tak se mi během chvilinky odvinul v hlavě příběh, spíš bajka o Moci. Tady je. .

 

                                                          Bajka o MOCI ….                                                                                             Podřimuje si pavouk v rohu své pavučiny na balkoně a říká si: Jestli dneska neslupnu aspoň octovku, tak si hodím vlastní vlákno. Mám hlad, že bych chroustal i komáry. Tou dobou se vrací muška diskofilka z flámu, nalitá jako dělo. Bong“ a už se houpe v síti. Vidí pavouka jak si to k ní štráduje, a tak si začne zpívat: La la la až tu rundu vypijem, tak se z toho poblijem la la la. .  .  Pavouk si říká: Tak dlouho jsem nežral a teď budu navíc vožralej. Ta je jak kára, má v sobě nejmíň 3 promile. Hele nech toho, já se chci v klidu nasnídat, říká pavouk. Ona na to: Hele máš prima houpačku, co jsem dlužná? Ale rychle dělá se mi z ní šoufl, asi hodím šavli. Hele mladá, nech si ty nechuťárny před jídlem, na to pavouk. A  honorář za houpačku si vyberu hned jak sklapneš. Hele frájo jak ti říkaj, já jsem Pepina a moc mě nepruď. Mám jepici jak kráva. Co že máš? Snad vopici ne? Ne, my mušky máme jepici, víš vůbec jak jsou jepice blbý, vidí žárovku a je po nich. Nooo.. a ty jsi chytrá, že se jdeš pohoupat do pavoučí sítě? Hele říkala jsem ti nepruď, kdybys věděl co mám v sobě, tak by jsi mě spíš politoval, 3 kuličky nahnilého vína a na ex a ještě zpívám. La la la a až tu rundu  vypijem tak se z toho poblijem la la la, skřehotala  muška. Pavouk byl polichocen, jak bravůrně odhadl ty 3 promile. Hele pavouku, uděláme džob. Slintáš po mě jak ovád a sexem to asi nebude...  Nebo, že by poslední přání. . .?   Ha ha ha ha . . na tebe si budu voprašovat Jéžu, to zrovna. Pavouk se chechtal jak pominutej a pak povídá: Jídlo se zábavným programem, to tu ještě nebylo, to je žrádlo. .:-))  Moucha začínala  střízlivět a docházelo jí, že si nejen nevrzne, ale má to spočítaný. Tak povídá: Hele mladej, vo mě se prali jiný kádři, než jsi ty. Máš „vosum noch“ a ta devátá není skoro vidět. To pavouka dožralo: Víš vůbec proč mu říkám Jéža? No asi proto, že když  ho hledáš, tak říkáš: jéžííš marja, tak  už se ukaž. Ha ha ha na to moucha. Ne!!! Rozzuřil se pavouk.: Protože takovou bodlinu jsi ještě neviděla. A už mě neser, já mám hlad. No a to je to, co jsem s tebou chtěla řádně prodiskutovat. : Hele já jsem malinká, nejsem ani jednohubka, ale před pěti minutami zavírali u Schnilý Hrušky. Poletěj takový děsný čůzy, já ti je sem nalákám a máš i véču a mě můžeš pustit. Podívala se na něj tak sladce, že by jí nejraději láskou sežral. Najednou se ozvalo bzz.. a moucha na něj křikla: Zalez. Už letěj. Pavouk nevěděl, která bije a jako omámený poslechl a zalezl. Pepina začala zpívat a volat na holky. .: Mařkoo .. Fančoo.. Zdenkoo..Jarkoo..Luckoo.. holky pojďte sem, je tu skvělý mejdlo. Holky taky pod vlivem kuličkového moku přilétly a už se chytaj.. boong“  boong“ boong“ jedna za druhou. Po chvíli v síti nebyla jen jedna ani šest, ale patnáct much a jedno sousto lepší než druhý. Pavouk si liboval, že Pepinu nesežral a uvažoval o společným s.r.o.čku:-) A tak se tam mušky houpaly, vykládaly a švitořily. Pepina přitáhla každého, kdo letěl kolem. Po půl hodině, byla síť plná. Osmadvacet mušek, pár komářic, jedna můra a nakonec přistál známej perverzní masařák, domnívaje se, že se tu konaj sado maso orgie. Byl to starej sklerotik a zapomněl si umejt čočky, tudíž přehlédl, že  na orgie se chystá pavouk a do holportu ho asi nepřizve, ale už se tam houpal taky a došlo mu, že sado maso to bude určitě. Mezi tím pavouk začal uvažovat, co si naloží, co dá na polévku, chtěl dát Pepině i ochutnat, pak si uvědomil, že asi nebude kanibalka. No co, neví co je dobry, aspoň neubude, pousmál se pod fousy. Síť už byla značně prohlá a holky si libovaly, že je to skvělý mejdlo. V tu chvíli se pavouk probral z melancholie a napadlo ho, že šidil vlákno a co když  to prdne. Ale Pepina lákala, co letělo okolo a nic nedbala na volání pavouka: Hele Pepino, to už stačí. . .  Pepina, Mařka a vůbec všechny co jich tam bylo, na něj volaly: Pojď pavouku mezi nás, nastal erotiky čas, ukaž nám svou bodlinu, ať tu smíchy zahynu. Pavouk se opatrně soukal do středu pavučiny.  Když už byl skoro na středu, Pepina spustila: ááá raz dva tři, ááá raz dva tři a pavučina skákala jak trampolína, byla dost těžká pro mouchu, nebylo kam plivnout. Hele, co to děláš, volal pavouk, když se pavučina začala houpat a podezřele napínat. Ááále chceme dát hostiteli hobla. No jen opatrně holky, ať nepraskne, žadonil pavouk. Ale holky houpaly a mrskaly sebou o to víc a  najednou  křup“  Šizenej matroš povolil a už se tam váleli všichni po balkoně. Pomalu se ta havěť začala plazit pryč. Zůstal tam jen pavouk vyvalenej jak puk. Vystřízlivěná Pepina se na něj šibalsky usmála a povídá.: Dam ti radu, kdo chce mít moc a nespokojí se s málem, nemívá nic, je sobě špatným pánem.. . Pavouk kulil oči, byl samá modřina, a tak jen na to: jsi nějaká chytrá, si sežrala rádio..                                                                                                                                                   Já si jen budu pamatovat, že se žrádlem se nekecá ! ! !                                                                                                                                 

No a nám z toho plyne ponaučení...         Málo, kdo unese MOC..

                                                              aneb málo znamená někdy mnohem víc, než-li  moc                                                                      

 

Pokud se Vám bajka líbila, klidně písněte, konstruktivní kritika vítána.   Váš Dragotaurus, pro přátele  Macek, pro ostatní Dračice:))                                                                                                                                                                                                                                                                                             .                                                                                                                                                                              


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru