Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Musíme si pomáhat

05. 12. 2006
1
3
469
Autor
Bjůty
"Mami, já potřebuju čůrat". Slyším zoufalý hlas své desetileté dcery. Stojíme uprostřed náměstí, s námi dalších dvacet lidí a čekáme na průvodkyni, je hrozné vedro. "No jo, ale kde najdeme záchod?". Nejprve se rozhlížím po vhodném keři, ale dcera zahlédla můj pohled a bylo jí to hned jasné "nikam mezi keře, nebo baráky nejdu!!!!!". Napadla mě spásná myšlenka - hospoda. Bohužel je dopoledne a hospoda zavřená, tak chodíme od jednoho baráku ke druhému až - světe zboř se - najednou před námi stojí veřejné záchodky. Hned zaplula do otevřené kabinky a hlásí "není tady papír". Štrachám v kabelce a nacházím papírové kapesníky. Ve chvíli, kdy jí je podávám se ozve z vedlejší kabinky hlas typický pro naše tmavší spoluobčany "paninko, nemate ještě jeden? Sedim tady už skoro hodinu". Jasně, že jsem měla - musíme si pomáhat ne?

3 názory

bestye
06. 12. 2006
Dát tip
:c))) nejde se nepousmát a za to díkes :c)*

Bjůty
06. 12. 2006
Dát tip
Ahoj Seniore, kolik je maximální honorář?

SENIOR
05. 12. 2006
Dát tip
Honorář 100 kč

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru