Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cenné vítězství

06. 12. 2006
0
1
713
Autor
Džuga

Z cyklu „Ze života“



Cenné vítězství


Prodejní výstava byla právě v nejlepším. Osm stánků s autokosmetikou bylo neustále v obležení. Tržby šli nahoru. Prodejci hlasitě nabízeli své zboží.

Tak co, Shakalakatak?" ozvalo se najednou za jeho zády, „jak to jde?"

Ale jo šéfe..., dvacet litrů asi bude,“ mnul si ruce prodavač. Přitom přemýšlel proč ho pořád oslovuje tou blbou přezdívkou.

No výborně, dostaneš dobrou provizi. Jak jsou na tom ostatní?“

To nevím, ale podle množství lidí, asi taky dobře,“ zazubil se.

O.K., tak ještě něco prodej a večer je na zakončení výstavy opět akce na pokoji. Jdu ještě zkontrolovat prodavačky.

Jasně šéfe. Jako vždy. Dneska vám to všem ukážu, ...sem se na vás připravil,“ s mnohoslibným výrazem, zadržujíc smích, dodal podřízený.

Jen aby, minulou výstavu ti to moc nešlo.“

Včera není dnes.“

Uvidíme, ještě pracuj a v šest večer začínáme, měj se.“ Zatím vždycky vyhrál, ale ten malý prďolka něco chystá. Bude si muset na posilněnou koupit aspoň jednu konzervu.

Už se těším,“ zavolal prodavač za odcházející postavu.

Za půl hodiny už balil tašky a nakládal je do pickapa. Dnes je můj den, dodával si odvahy na večerní klání. Sledoval jak ostatní z firmy také chvatně sklízejí zboží. Jistě myslí na večer jako on. Dnes prostě musí vyhrát! Koupil si už 4 konzervy. Pak ho snad už konečně začnou brát vážně.

Přesně v 18.00 si čtyři muži v pokoji, sousedícím s dívkami, upřesňovali pravidla hry.

Vysoký, zaměstnavatel prodejců začal:

Nuže tedy pánové, ať si to zopakujeme:

1. slabý - 1 bod

2. dobrý - 2 body

3. dvojnásobně - 4 body

4. za každé další pokračování - 5 bodů navíc

5. s citovou odezvou jedné slečny - prémie 10 bodů

Všechno jasné?“

Jo šéfe, ale chybí ještě pravidlo pro jackpot.“

Máš pravdu Shakalakatak, snad ho nechceš získat ty?“ Všichni se vespolek rozesmáli. Ten zrovna, třasořitka jeden.

Tedy..., kdo získá jackpot, je samozřejmě vítězem okamžitě, jako vždy. Tentokrát ale, bude pravidlo toto(dramatická pauza):

Citová odezva od všech čtyř dívek, a tyhle jsem vybral zvlášť pečlivě, takže to nebude jednoduché!!!"

Cože?! Tak ale to tu ještě nebylo! Čtyři odezvy! To je nefér!," vykřikl Shakalakatak, dnes jackpot určitě nepadne, zklamaně si pomyslel. Na to nemá šanci, ale zkusit to musí.

Jo jo, musíte se snažit hošánci. A teď, vzhůru za dobrodružstvím,“ zavelel šéf a zamířil do vedlejšího pokoje. Ostatní mu vyšli odvážně v patách.

Tady už na ně čekali mladé prodejkyně.

Nazdar holky,“ pozdravili chlapci sborem „Máte připravené karty?“

To víš, že jo, ty můj hlupáčku,“ ozvala se vysoká, atraktivní blondýna. Ostatní dívky se pobaveně usmály, růžolící z očekávání. Majitel jim slíbil dobrou zábavu a ví se o něm, že nešetří penězma.

Karty se rozdaly. Začalo to!!!

Všichni muži seděli mlčky a pozorovali jeden druhého. Zkusí vůbec někdo jackpot? Pokud ano, tak nejvhodnější chvíle ja na začátku s využitím momentu překvapení.

Tahali listy jeden za druhým a potili se přitom snahou. Nikdo si netroufl.

Shakalakatak se ošíval, rytmicky podupával do taktu a pomalu napínal svaly. V žaludku už měl konzervy pro posilnění. Cítil, že to bude teď, nebo nikdy.

Teď! Prohnul tělo v silném svalovém napětí!.

Do hrobového ticha se náhle zaříznul hlasitý, uši drásající zvuk. Shakalak, zrudlý námahou ustrnul s tělem prohnutým do luku a maje na paměti pravidlo 3 a 4, sostředěně kouskoval ten prd. Pětinásobná ozvěna připomínající párající se kalhoty dozněla. Dokázal to pětkrát!

Muži ztuhli překvapením. To je výkon! Napjatě upřeli zrak na ženy.Jaká bude odezva? Padne jackpot?

Dívky sebou rytmicky pětkrát za sebou trhly a vylekaně se chytli za ruce. Pak pochopily, co to bylo...

Ty prase!!!“... jedna.

Ty hajzle!!!“... druhá. 

Ty svině!!!“... třetí, to už je nadějné, Shakalak se chvěl vzrušením a počítal na prstech odezvy. Všichni chlapi viseli očima na rtech čtvrté slečny. Ta rozhodne!!!

Dívka chvíli lapala po dechu a nevěřícně koulela očima. Pak to přišlo..., vyskočila ze židle a vykřikla:

Ty sviňééé!!!, ty hajzlééé!!!, posraný posrančééé!!!, vypadni vééén!!!“

Shakalak vyskočil na židli a zařval:

Jackpóóót!!!"


1 názor

inu, nedalo se nic dělat, musel jsem to přelouskat..písmák mne v této zlé době dvojnásobně potřebuje..k dílu: námět snad byl povytáhnut z umělecké kapsy, zpracování však dětinské, upovídané. avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru