Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sůl života

08. 12. 2006
1
3
649
Autor
Dubák

Výjimečnost má základnu v obyčejnosti

Co na tom, že nejsi slavná hvězda, že nemáš stáda fanoušků. Že nehovoříš z obrazovky, že o tobě a s tebou nemluví v rozhlase a lidé na ulici něchtějí tvůj autogram. Ty víš sám dobře, že umíš také zpívat, že vnímáš krásnou hudbu písničkářů a klasiků, že v dobrém divadle nebudeš nikdy zívat a dobré knihy, verše čteš si potichu. O tvých snech a práci skoro nikdo neví, lidem se tvoje bytost obyčejnou jeví. Jsi jeden z všedních, jeden z davu, bez kterého by, ale neměl nikdo slávu. Nikdo by nebyl populární, známý a přesto si tě media nevšímají. Vůbec ti nevadí, že jsi beze slávy, ale bez takových by nebyl nikdo slavný. Jsi podhoubím pro všechny výjimečné. Pracuješ a tvoříš s ostatními obyčejnými, máš rád své děti, rodinu, přátele a žiješ s nimi . Procházíš s nimi všední dny, děláš obyčejné věci. Jsi příčinou, že není prázdnota. Jsi vzduchem, kyslíkem pro sebe i ostatní, jsi vůní, sytostí, krásou a solí života.

3 názory

Ano - díky *

see_jay
08. 12. 2006
Dát tip
Je to tak. Je to pekny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru