Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jedna letní

11. 12. 2006
3
9
1026
Autor
Frenki

taková náladová

ruka v ruce

ruka v kapse

trochu piva na zahrádce

 

trocha trávy za košilí

a kalhoty ve křoví

 

pivo k pivu

pivo v břichu

 

v duši zas trochu víc hříchů

 

více trávy za košilí

a cigáro před spaním

 

vrána k vráně....

....dobrá slina

nalijem čistého vína

 

spálíme pár kalorií

a půjdeme domů spát

 

duše k duši....

černá jak noc

nikdo nechce nikam tak moc

 

jako chce pes ke své misce

a kdo hledá, ten najde


9 názorů

eleja
14. 12. 2006
Dát tip
ja vim, vim, chapu snad trocha myslenku, ale jako jazykove mi to proste rozhazuje, mno ... asi sem difna :-)

Frenki
14. 12. 2006
Dát tip
proč by to měla navazovat víc, než to navazuje?....nerozumím

Frenki
14. 12. 2006
Dát tip
hm, s tou poslední slokou jsem vážně nevěděl co dělat, ale ona tam beztak patří :-) kdyby tam nebyla, přišlo by to o význam..

eleja
11. 12. 2006
Dát tip
mi se to moc moc lubi, asi boly zaujimave prazdniny ;-) akor mi zklamala ta uplne posledni sloka, uplne mi to cele rozhodila a vlastne i pokazila tu predchozi naladu celou .... dyby to bolo trochu inac, tak je tip jasny, zatim vaham :-)

SENIOR
11. 12. 2006
Dát tip
Nehodnoceno.

Honzyk
11. 12. 2006
Dát tip
...jen nevim, proc si, pardon, svinite ty hezky veci tema zbytecnejma prologama, nechapu..)

Honzyk
11. 12. 2006
Dát tip
...mne libilo by se moc, kdyby koncilo" a pudeme domu spat", to by byla bomba, ale i tak super, ..* tydle na prvni pohled minimalisticky veci, kdyz sou prozity, sou jako kdyz babicka delala svickovou, a tu zeleninu, rika se tomu, myslim, propasirovala, a dala do vomacky jen to, co "vylezlo" z cedniku, mne chutnaly nejvic ty zbytky...a ty tady sou.... nekdy ti napisu, jak nam spadlo to kure z parapetu...))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru