Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přeletět přes okraj světa

11. 12. 2006
1
7
802
Autor
Swaii

Napsat si svůj propouštěcí list, třeba šídlem...Hamlet

Svůj vlastní propouštěcí list,

si do dlaně pokouším psát.

Předčítáš slova krví rozpitá

a snažíš se mě zase jednou rozesmát.

 

Jako malé dítě,

které možná ví až moc.

Na pohádky už nevěří,

ale ví jak krutá dokáže být noc.

 

Se ti můžu zdát.

A tak se zase snažím,

přes okraj světa odlétat…

 

Třeba bys to chtěl,

možná trochu pochopit,

Proto hledáš význam slov,

které ale nejdou vysvětlit.

 

A proto se zase zkoušíme,

navzájem znásilnit.

Pak být chvíli tiše,

usnout, spát, nic necítit.

 

A jednoduše, přeletět přes okraj světa….


7 názorů

domin.go
02. 01. 2007
Dát tip
závěr opravdu povedený,předtím zajímavá myšlenka zbytečně shozená lacinými rýmy....i když jako text na písničku by to mohlo být ok...jo btw nepřijde mi to moc jako miniaturka:)

SENIOR
11. 12. 2006
Dát tip
Ted vidím, že to je jakoby i v názvu, tedy mám podezření zda vůbec díllko nebylo ulepeno jen kvůli tomuto jednomu nápadu jako celek.

SENIOR
11. 12. 2006
Dát tip
přes okraj světa odlétat To je si jediný okamžik jakoby opravdu splnující kriteria povedenosti. Jinak raději nehodnotím.

Flavia
11. 12. 2006
Dát tip
Přišlo mi to takové roztěkané, ale to je možná dobře, protože tu nezdělitelnost hezky vystihuje ten poslední verš. Teď nevím, jestli jsem to popsala tak, jak jsem chtěla, snad to je pochopitelné. Aspoň částečně.

oleandr
11. 12. 2006
Dát tip
osobně blízké téma a konec líbí

etna
11. 12. 2006
Dát tip
zajímavé myšlenky, ale v tomhle podání to nějak pokulhává ...

Honzyk
11. 12. 2006
Dát tip
..no, prdon, to neni pro mne...: jen kdyz interpunkce, tak i., kdyz ne, tak ne....- nevim, co tady bylo by lepsi, ty tecky na konci strof pusobi, tedy na mne , podivne... (viz treba chybejici carka "ale vi ,,,,,,jak"...")...ale zase sem se dozvedel kousek z Hamleta, sem nevedel, ze todle tam je...)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru