Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Merry X-mas

Výběr: pozorovatel
14. 12. 2006
17
26
3663
Autor
semtamfórek

hrdě aspiruji na nejhorší vánoční básničku "soutěš forevr"

Merry X-mas


Merry, merry: „Čerstvé ryby!“
Zaplať pánbu jeho chyby!
Merry, merry člověka
leklá ryba neleká.

Merry, merry: „Mrtvý maso!“
Hřeby v rukách – sado maso!
Merry, merry lidičky
naplňme svý ledničky.

Merry, merry: „Akční ceny!“
- pro Království vyděděný.
Merry, merry moje ovce,
snowboarďáci na sjezdovce.

Merry, merry: „Super filmy!“
Otec & Syn - bankrot firmy.
Merry třeba v celibátu,
když mám hubu od salátu.

Narodil ses Kriste Pane,
v písni X-krát přežvýkané.
Jenže Mary – Marie,
Tvůj Syn v těch sračkách nežije!

26 názorů

Zvrhlík
19. 06. 2007
Dát tip
Ten obrázek je dokonalost sama. O básni se to už ale říct nedá.

Kupodivu na aktuálnosti neztratila ani po sezóně. Čím to? Že by nový Shakespeare? A nebo nová renesance? To už je skoro pleonasmus, jako ta doba...

solomon
03. 01. 2007
Dát tip
ááááááááááááá

To je dobrýý :)) A docela i pravdivý..už jsou jenom X-mas, vánoce se vytratily:) a zůstal jenom tip;)

Rad_o)))
29. 12. 2006
Dát tip
:oDDD ... *Tink

Beezer
28. 12. 2006
Dát tip
Heh... to že to je trefa netřeba říkat. Ale eště se to super čte :)

legere
16. 12. 2006
Dát tip
Jó hochu, bezdrátový, to máš recht, máme taky júpísíčko takže taky chytáme spoustu kanálů, hehe. Krb nekrb, ty seš stejně smrad a jak je rok dlouhej tak všechny séřeš a na všechno káliš takže žádný dárky tak jako tak nedostaneš. Vode mě teda ne. Leda že by se nad tebou na začátku ledna slitoval děda mráz, che...

Ha, Santo, poznávám tvůj reklamní tah! Lákáš mě na Ježíška, protože moc dobře víš, že mám alergii na jehličí a nesmím mít stromeček. Jenže já nemám ani krb, tak mi řekni, kam mi chcete nosit ty dárky, no? A proč bych měl mít rád Vánoce, když nemůžu dostat dárky? Jsem praktik - jako ty. Jen se nedělej. Čím víc vyrobíš a rozdáš hraček, tím víc dětí v tebe bude věřit a kdyby přestaly, tak zanikneš. Tak. Koukáš co? Na mě si nepřijdete. P.S.: Jaký máte na Pólu připojení, bezdrátový? (pochybuju, že tam vedou ňáký kabely)

jezesu
15. 12. 2006
Dát tip
joo..jo o potěšilo...zcela antikomerční dílko..skvěle..zcela vystihuje tyto vánoce na suchu..

výborné!!!! ta je tvá (nejlepší ale hlavně) nejenrgičtější!!!!

legere
15. 12. 2006
Dát tip
Ale semtamfórku, Vánoce jsou přece krásné svátky, kdy se lidé radují a pomáhají si, všichni dobří křesťané oslavují narození Ježíše Krista tak se přidej, to ti povídám! Tvůj Santa PS: Hou hou hou, méry christms!

eleja
14. 12. 2006
Dát tip
:-D * a mnoha avi

Hm, j. nick, tak sem to zkoušel poslat těm Bambini di Praga - maj vo to zájem (chtěli by to zpívat po pražskejch Globusech a domovech důchodců), ale napsali mi, že tam vaděj ty věci o Bohu, páč on je prej v OSA, takže by to bylo porušení autorských práv. Mám se obrátit na církev, která Ho tu zastupuje. Jinak by to za prej za 20 stříbrných koupili (nevíte, kolik je teď kurz na stříbrný?)

premisil
14. 12. 2006
Dát tip
no jo, vánoce přicházejí do Čech..

oleandr
14. 12. 2006
Dát tip
tož ta pobavila, ať žijou vánoce! ...vivat

StvN
14. 12. 2006
Dát tip
Jdeš na to dobře. Rýmovaná. Fakt strašný. Ta bude určitě nejhorší.

pozorovatel
14. 12. 2006
Dát tip
:)))skvělý, teda... nejhorší! :)*

Rabb
14. 12. 2006
Dát tip
*

j. nick
14. 12. 2006
Dát tip
to by se mělo zhudebnit, a kdyby to nazpívali třeba Bambíni di Prága, tak by z toho byla fakt pěkná vánoční koleda, myslim, že by jedno voko nezůstalo suchý:))*

Muamarek
14. 12. 2006
Dát tip
Velice osvěžující v tomto čase :-)) Muamarek

Norsko
14. 12. 2006
Dát tip
to je dobré, je vidět že vánoce máš rád *

silence
14. 12. 2006
Dát tip
i přes ranní otupělost, skvělý ... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru