Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaklamání

11. 04. 2001
3
0
330
Autor
Rastin
Často mám chuť jen větrem být,
stovky mil za den urazit,
vplést se do jejích vlasů.

Někdy zas chci se knihou stát,
co nezačal ji nikdo psát
na pamět krásných časů.

Však v noci nechci v duchu brečet,
či nad hrobem vlastním klečet,
stárnul bych smrti vstříc.

Až spatřím srdce pro svůj zvon
a slastný bude mít zas tón,
mám říct si: "nevěř víc"?
blázen
02. 05. 2001
Dát tip
Vracím se a koriguju názor. Tahle bude si Tvoje úplně nejlepší.

Chlastáč
22. 04. 2001
Dát tip
První dvě sloky mi připomínají dávné mládí, kdy jsem byl plný naděje a kdy jsem i já věřil, že budu žít ve svobodě a budu si dělat co chci. Pravda, život mě naučil. Ale i když je to takové, jaké to je (a koneckonců, zase tak hrozné to není), tak nářek vpravdě nic nevyřeší, to tedy ne. Ten to jen zhorší, a to si opravdu nepřeji. V tom musím dát Rastinovi za pravdu. Koukám Rastine, že i co se týká poslední sloky, tak se můj náhled na věc podobá Tvému. Bohužel asi musím říci, že už jsem se párkrát ve světě zklamal natolik, že bych asi na slastný tón zvonu nedokázal říci: "Věřím ti." - na to už jsem asi příliš opatrný.

blázen
12. 04. 2001
Dát tip
Pokud jde o tu třetí sloku, ufo má pravdu. Já jsem se naučil tolik, že věřit můžeš leda sám sobě (a to ještě jenom v omezené míře:-) ). Ale jinak je to dobré, je to pravdivé, je to tipové.

hyblová
11. 04. 2001
Dát tip
musíš vědět kemu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru