Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozlouceni

11. 04. 2001
8
0
1511
Autor
jester

Rozloučení Prominˇ, že bych chtěl prožít znova snad naposled, co před léty, Já vím..že nejsem Casanova a ani básník prokletý, a neumím Ti asi říct co vlastně se nám ztratilo.. to , z čeho nezbylo už nic ? co bylo ? nebo nebylo ? Prominˇ že sobecký jsem asi, ale i pro Tebe bych chtěl aby jiného poznala jsi co dá Ti, co já nevěděl, že chceš a zasloužíš si jistě.. Já asi nemohu víc dát.. škoda, že nejde říci “příště“ a zbytečné je slibovat. Vím, že to není Tvoje vina, že ztratili jsme naději a nic nového nezačíná v tom chrámu lásky z Pompejí.. Tak prominˇ, vážně mě to mrzí a i Ty sama už máš dost tak.. usměj se, na co ty slzy ? pro smutek, nebo pro radost ? Já vím, ta chvíle není lehká pro mně, i Tebe, pro oba však láska, bohužel je křehká z citů vysněná nádoba , co snadno ve střepy se mění.. tak Sbohem, lehké zapomnění a věř mi, pořád mám Tě rád jen jinak.. proto lehké není, co není marně slibovat …
suva
16. 04. 2001
Dát tip
vzpomínko odlétni hlavu mi nesetni :c( *

Hi
12. 04. 2001
Dát tip
misty bych rekl neulazene - ale ma to pekne napady

jester
12. 04. 2001
Dát tip
Rire/.. a diky vrele za to cteni i tuknuti poharu, (a uz to tak zhave neni, uz jsem zase v normalu.). ost./ ta prvni radka.. i mame.. a vyrid pls.. i liborovi..

Mámalibor
11. 04. 2001
Dát tip
už věřím...adieu...nic mne nemrzí...promiň to píšu už dnes po třetí...

Mámalibor
11. 04. 2001
Dát tip
ale píšeš pičoviny...

rire
11. 04. 2001
Dát tip
vzdávám ti hold pohárem vína na trůnu z kostí se neusíná čtu tě vzpomínko

rire
11. 04. 2001
Dát tip
mámal: :-(((((

farokh
11. 04. 2001
Dát tip
Taky sem měl ten pocit....ale radši bys mu nevěřil viď?

wqw
11. 04. 2001
Dát tip
to je hloubka až z posledních zákoutí duše*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru