Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou se mi o to zdálo

15. 12. 2006
0
4
820
Autor
siber

Tohle se mi jednou zdálo.Hodně živej sen a co když se to vážně srane.co pak?

Je po bitvě válka občanská jež postihla tuto zemi rozšířila řady sirotků a vdov.Jen malé dítě plačíce nad hromadou mrtvých těl v níž někde leží jeho rodiče.Oni zastihnuti v polospánku rázem popraveni projektilem standartní vojenské ráže.Okované podpatky vysokých bot svým atypickým zvukem zvoní po dláždění náměstí svobody jakoby pátraje po  zbytku přeživších jež se nestačily spasit útěkem.Poslední žijící vždy věrný straně a svému přesvědčení ohledává své padlé hledajíc levné cetky a drobné mince doufaje že si za ně koupí novou naději.Prázdné nábojnice cinkající do tmy odrážeje matně měsíční paprsky je pro jedny smyslem a druhým koncem jejich života.

4 názory

Honzyk
16. 12. 2006
Dát tip
nabojnice "odrazejic"...jen mne trklo do voka, ze ma bejt, jinak cumim, nerozumim..

Horavin
16. 12. 2006
Dát tip
A co když se to už vážně sralo, co teď?

/* mal/mala by si to naformatovat */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru