Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stojím, ale kde???

11. 04. 2001
0
0
400
Autor
Sparhawk

Všude je tma, prázdno, smutek a žal je to snad cela, mríž ci vezení?? jen má duše a ja vše uz vzdal, ztratil vše, ona uz tu není. Potom paprsků pár na zem dopadá, jak poslové lásky přijdou ke mě. Má duše nemocná je, odpadá, ať je ji milostivá země. Najednou smích se ozyvá, ne to jen plač z dálky slyšim. Má prozba a nárek smyslu pozbyvá, když dolehají k Tvým uším. Podlehám beznaději, bojím se, mám strach, žadná odezva, nic jen ticho a prázdnota. Hlas Tvůj se neozve, má snaha je jen prach. Co zbýva? Už jen smutná samota. Tys odešla! Tak krutě mi vzdálená. Síly už došly ja nečekam zvrat, slova má jsou asi pro Tebe otravená Jak křičím a volám vrať se mi vrať. Vím cas už nedá se vrátit. Ty odchazíš a já jsem tu sám. Jak mohl jsem Tě tak bláhově ztratit?? Stojím tu buhví kde a vztek na sebe mám. Stojím tu a už vím kde jsem. Je to má samota, má prázdná duše. Čekám tu a doufám,snad přijdeš ještě sem Já odchazím řikáš. Vyřčená slova zní tak suše. Andel už přiletěl. Zvedá mé tělo bezvládné, nese mě daleko, kde svět je bez bolesti. Duše mě opouští, už tělu mému nevládne. Už sám sebe nevnímám. Už nemám žádné starosti.
Šebestová
11. 04. 2001
Dát tip
hawku, tohle je let přímo dolů, jak chceš, aby jsi přistál, tak lítej, vem si příklad z anděla :o)

wqw
11. 04. 2001
Dát tip
Obsah je trochu lepší formy, některé rýmy ....? "doufám, že toho anděla ještě pěkně dlouho zříti nebudeš"

Mea
11. 04. 2001
Dát tip
Tak pořád lepší autoeuthanázie než pod auto na křižovatce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru