Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rýma

20. 12. 2006
0
1
1165

Nezkorigovaně zachycený automatický proud myšlenek, vizí, vzpomínek, tužeb, stížností atd., bez jakékoli následné úpravy a korekce- dokonce i překlepy byly ponechány, jelikož mohou sloužit jako možná sverázný, leč účinný a sugestivní stylotvorný prvek.

 Mladé holky kdysi Bondyho milovaly, ale dnes už je to jen bída z nouze, to pouze hudební kapela Plastic people, svého času souzená za komuniistického režimu, jsou pašáci a já už nevím co jsem to chtěl říct tak dál mladé holky atakdál. Už je tu zase jaro, možná si řeknete, že blbnu, ale nem, já to myslím vážně šukám svého chlapce tramtaaddadá uhlí patřé do ksklepla a Jarouše prdlouš na záchod už se těší až z něj potečou ta taekutá hovna. Hovno! Jaro je venku, myslím, že to je degenerativní symptom tohle jakobymyslitelství, ale co, já už jsem toho za svůj bídný život nařešeil a prořešil, rozhřešil, sakra, už dost teda, ale zároveň bych dodal, že jistá dívka s iniciály J.P. se mi stále líbí po vnějškové stránce, s tou vnotřní je to horší, ale přesto si myslím, že to je zajímavá osobnost, co může člověku leccos dáat a nabídnout. počkej, nabídka není poptávka a Pavlíček není z gruntu levej, to jsem blázen, myslel jsem si, že člověčí hovado tu svou pinzetu šuká o něco méně intenzivněji než jablka na dvoře vévodském. z toho vychází ta posraná interpunkce, již vaculík na ni sral, nebo, ne , asi ne, pletu si jména, to byl pan Breton, jadadadá, já si zpívám a odpůrce hdby Bretona to strašně sere, heč, to mám dneska slovník, jeden sral a čukání, nebo šukání za druhym, to mi dá máma zse pár tísnivých bonmotů od pana Zemana, novináři jsou jhnůj, člověk Jardja je kosmický bůjh a divoženky z E 55 jsou tak krásné, ale přesto stále ještě moc (to je ale slov, co?) jsou tedy jaké, já jsem zapomněl, jo už vím, jsou mladé, aha, věřím. Věřím v boha, kristapána všemohoucímu, v hergott a karel mit uns, že? Paroubek na střeše a molavcvoá opět pochcaná strachy jenom proto, že ji straší v zelí suchopárek, teda vlastně Suchá, tedy Sucho, tedy VLdiaslav Vančura natáčející Marikjku nevěrinci, nebo jak se to jmenovalo, jdu na konec věty, ale seru na ni, teď hraje prim akce, až pak reakce, nakonec Mečiar, a pak nějakej ten trockista, to abych udělal svým přátelům- egantům posunovačům tradost, ale nevzpomalovat, malovat, doprčic, radí mi kamarádka z Brkna, jak se jmenuje, jo to je tak blonďatá Kristýna jak je od těch SNK_ ed zná Kasla, ne Kasala, Kasla, Karla není to náhoda a perníková chaloupka tam je Manson a všechny nás zabije bude pečínka a Klaus na hradě má zase své špeky urovnané ne musíme si utáhnout opasky a neznat pojem špinavé peníze rychleji píšu než myslím, kam jsem to dopracoval sakrapes, dyť já už jen píšeu a pomalu ani nemyslim, že já si raději nenapsal ten povinnej text na janečka abych to měl z krku ne já se raději věnuji téhle v podstatě terpaii a zároveň filosofickému probouzení se z reality, to je krásný výraz, ten si zapamatuji, i když tom vlastně variujui toho Vachka známého režiséra, snad nemusim představovat sníh leží na pláži zpíval doktor jiří Klusáček kerej dvacet let nemohl pracovat a dělala uhryblblblbjujkritdfuhifiufiewfhiefefewfwef. nějak takhle byl to šikovnej kluk a stále je mladím on je stále mladší a vypadá jak lenin sníh leží na pláži a vzdálený je počkat zase mi teče nudele už vím proč se tento text menuje rýma a já bych si ji měl otřít už teče mrcha jedna nevděčnýá už mi jde na rty já ji nechci lízat kurva! to říkám upřímně a já bych možná měl jít spát nebo psát to je známý omyl se to plete psát spát dvě podobná i nepodobná slova mají stejná písmena ale v jiném pořadí už se koukám na monitor no napsal jsem toho dost i když román to neníá to sakra není jako u toho Manna co napsal Budencbrockovi nebo jak se to menoval někdy okolo dvaadvacetiu let a teď už jsem si utřel nudli a mám jí na levé ruce teda pravé už blbnu a špiním jí klávesnici navíc už se michce kakat jsem Vladimír Železný volte svobodné demokraty teda nezávislé tedy štětinu a s politikou do hrobu nikd y neříkám že politika je svnnstvo politiak je diskuze a apel na obyčejné občany aby mysleli i na druhé tedy i na své topolánky solidární to členy kosmosu tak jako Jarda nebo jak se jo jarda to byl nádehrený jaksešův klon nezastavuji se akorát už se vrtím na židli a bolí mne záda už to skončím a vypnuc celej počítač asi určitě další ne bo ještě něco dalšího kratšího toho jenečka asi už ne to nemá cenu hergott a zejtra mám ještě večírek nevím jestli mám na něj vůbec chcodit ale zase jo hana hana hana psal jsem o ní text takovej veselej a to jsem ji ještě samozřejmě neznal to je leden nebo únor 200ř čísla pitomý nejdou pořádně psát a teď jsem si nudli utřel no a ona tenkrát studovala prvním ročníkem tu polanistiku polonoistiku správně a já byl v septimě na gymplu jo to byly časy prokop by po šrutovsku zazpíval každý den nějakej večíerek koléééj jestrdéééj a tak to je dorbá hudba škoda že ten čtvrteční kjoncert v lucerně neuvidim škoda šjoda už se asi opakuji ale co ode mne chceet slyšet když zde cvakám už nějakej čas do klávesnice a pomalu nedovracím zrak pouze čumím na své ruce a už to na mne má efekt hypnotujziuje to jjá to pořádně nenapsal ale fakt to hypnotiuzuje je to oslepující pomalu mne to dostává do transu i když přiznávám že očbas mrknu na monitor to abych byl upřímnej jako saň ale já nesnáším háčky na klávesnici zasrané složení její to jsem si nezasloužil já automatický buben bum bum a opět vize vidím trpaslíka na zahradě od Trnky je veselý ale trochu zmoklý vypadá smutně i když je tedy veselý alespoň podle mne v tento čas, no a co s nim dál- nic já jne vim já to nekontroluji ale víte o tom že dneska soud uznal kanyzovi že byl vědomym fízlem? asi ano ale mne mně je to u prdele viďte pane imnistře jistě pane premiére tak se jmenují ty sitkomy ty mne nebaví mne nebo mně nebo mně nebo mě zasraná česká gramatika já bycg sen to vykakal a le už asi budu končit tohle je vážně nicotná záležitsot pořád tady jen informuji o tom jak píšu je to zajímavé i když nevim kerej vůl to příjde nečelením text na odstavce ale bolí mne už za krkem a začíná to být otrava Petr Bezruč- Ostrava to je dorbý levice musíá zvítězit teda alternativní levice, kapitalisté a stalinisté do prdele s nima a teď dost osobních politických názorů a tak jeden rychlokvašený co? já už nevim co sem chtěl říct ale tohle není pubertální výlev to je velký experiment který vypravuje leccos o svobodě nemomezené dasedovské sadeovské jsem chtěl napsat svobodě ducha a atak podobně už i oči mne bolí asi s tim končím skončím vida už více a častěji čučím na obrazovku a prdím a chce se mi na záchod ukončuji tuto rozprávku a jdu s vámi a za panem králem halelujááá to bude zpěvu er forma- taky ví , co je to obraz zkázy? Nevím, ale mám rýmu.
Ps- ty smajlící jsou nezáměrně pitomí(toto Péesko bylo připsaáno po několika vteřinách od dokončení textu)

1 názor

selviskhed
26. 12. 2006
Dát tip
po odseknuti slepych ramen by jiste vznikl libivy text s nejmene peti tipama, totiz nuda nad nudu.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru