Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Piráti a černý trojzubec

22. 12. 2006
0
0
393
Autor
Sparrow15

Podle jedné staré mapy existuje ještě jeden svět, a to svět pirátů.Napište mi něco o tom a jestli se vám to líbí, tak napíšu i další díl...

Tento příběh začíná v jednom přímořským městě v Texasu.
Mladý kluk Max Rauen a jeho sestra Nataša se učí dobře v šermířství a také se zajímají o dějiny.
Jednoho dne však Max narazí na divného člověka, který je záhy zastřelen.
Ještě včas však předá Maxovi nějakou starou mapu.
Max vůbec neví, co ten starší pán byl zač, a ani neví, co je to za starou mapu.
Začne ji i se svojí sestrou luštit.
Nemůžou však na nic přijít, tak se jdou poradit se svým učitelem dějin a šermířství.
Jejich učitel se jmenuje Jack Markus.
Tak se na to teda podívali.
Nakonec však na něco přišli. A to na písmo, které bylo Markusovi nějak povědomé.
A to povědomé ze strany jednoho piráta.
Ano, starého piráta, který kdysi dávno na zemi pobýval a také zřejmě nakreslil tuto mapu.
Tak to byl velký pokrok. Podle písma určili, kdo tu mapu nakreslil.
Nakonec a to po dlouhých hodinách mapu přeložili.
Jedná se o bájný svět plný bohatství, avšak i nelítostných pirátů.
Max se rozhodl, že ten svět objeví. Nakonec se s Maxem na cestu vydává jeho matka Emilie, sestra a také i Jack Markus.
Na lodi, kterou Maxovi půjčil jeho otec, se vydávají na cestu, a to směrem k bermudskému trojúhelníku.
Neplují však sami.
Pronásledují je lidé, kteří také mají na vědomí toho neznámého mrtvého člověka, jelikož to byli oni, co ho zabili.
Mezi těmi zločinci je právě známý obchodní zloděj Parrven Talimo, který ví, co je zač ta mapa, a za každou cenu ji chce získat.

Plavba je docela klidná, když vtom se zjeví velká a hustá mlha. Pak se zvedne vítr a nakonec dorazila silná bouřka.
Vlny jsou obrovské. Vypadá to, že se Max a ostatní potopí v bouři, když vtom z ničeho nic klid.
Mlha zmizela a před nimi se objevil zcela jiný svět, a to svět pirátů.
Vlastně, dostali se zpět do minulosti, a to do doby pirátů.
Max a ostatní raději plují podél pobřeží, až se nakonec dostanou velkého přístavu a zároveň i do velkého města v celém pirátským světě.
Dostali se do města High Morsten.
High Mortsen je velké město, které leží z jedné části na kopci.
V tomto městě také narazí na jednoho člověka, a to na Novena Elmana, který je také přezdíván jako pirát Jack.
Ten chtěl totiž ukradnout loď, ale včas ho zastaví. Po dlouhém smlouvání nakonec Jack pluje s Rauenovými na lodi.
Pirát Jack je tak trochu zděšen pohledem na nové lidi, jelikož vypadají trochu jinač na tuhle dobu.
Po dlouhém vysvětlování Jack chápe.
Jack jim teda také říká něco o sobě, a to, že je docela hledaným pirátem, a také jim něco řekl o bájném a strašném pirátu, který se prý vrátil.
Nikdo nechápe, a tak to chtějí vysvětlit dopodrobna.
Jack tedy začal vyprávět.

Tak asi před desítkami a desítkami lety žil jeden strašný pirát Tronzi Valhend.
Ten však měl svojí velkou pirátskou flotilu, která ho poslouchala. Chtěl však být ještě mocnější, než byl. Prostě chtěl ovládnout celý tento svět.
Tak si nechal vyrobit trojzubec, černý trojzubec, kterým pak porážel každé vojáky.
V zemi začala panika. Nikdo se nechtěl Tronzimu postavit.
Jednoho dne však Tronzi zmizel, i jeho velká temná armáda.
Nikdo však nevěděl proč, ale já vím proč.
Tronzi totiž ztratil svůj černý trojzubec, který ho dělal tak mocným, jenže pravda byla ještě trochu jiná.
On trojzubec neztratil, nýbrž mu ho někdo ukradl a schoval.
Jenomže teď po padesáti letech je Tronzi slabý a umírá, a tak proto připlul zpět, protože ho hledá. - Svůj černý trojzubec.
Když se ho najde, bude znovu mocným a pak dokonči to, co chtěl. Dopověděl pirát Jack.
A co, co chce dokončit, zeptala Nataša.
Ovládnout svět, odpověděl pirát Jack.
Teď ten trojzubec hledám a musím ho také i zničit.
Pomůžeme ti, řekl Max a sním i zbytek.
Tak takhle se naší hrdinové vydávají najít černý trojzubec.
Čas utíká a trojzubec ještě neobjevili. Tou dobou se už daleko na východě pohybuje velká temná Tronziho flotila a ničí jedno přímořský město za druhým.
Pirát Jack ví, kde má hledat, a to zpět v High Mortsen.
Tam je v jedné velké věznici zatčen jeho starý přítel, který ví o trojzubci trochu více.
Po velké osvobozovací akci se Jackův přítel dostal ven z věznice.
Jackův přítel pak začal povídat o jedné zvláštní věci, která se tu stala ještě za vzniku tohoto města, a to, že kdysi dávno tu nějací obchodníci dovezli jednu zvláštní truhlu.
Truhla byla celá černá, až z ní šel strach.
Truhlu pak nakonec někde uzavřeli.
Jackovu příteli se však stala jedna tragická věc.
Neznámý muž ho trefil jedovatou šipkou do krku. Jeho přítel však ještě stihl povědět tohle: běžte tam, kde temnota leží, a umřel…

Parrven se za tu dobu stihl velmi dobře v nové zemi ubytovat.
Našel si totiž jeden ostrov, který je sice obydlen, ale nakonec to usmlouval tak, že si nakonec postavil vlastní těžbu zlata. Zlato mu začalo vydělávat spoustu peněz. Nakonec i učinil další nález, jelikož objevil diamanty. Začaly se tedy těžit diamanty.
Po dalších dnech objevil Parrven dva překrásné ostrovy na jihu.
Tam se nakonec přesídlil a těžby bylo dost.
Ostrovy však byly prázdné, a tak se Parrven rozhodl tu vybudovat město.
Finance rostly a také pomalu i město.
Parrven prohlásil tyto ostrovy za své a od teďka se jmenují „Parrvenovy ostrovy“.
Dokonce pak začal stavět i vlastní lodě, které pak prodával. Tohle je tedy nový život Parrvena Talima.

Naší hrdinové nakonec zjistili, co znamenají slova: tam, kde temnota leží.
Na druhé straně kopce leží zoologická zahrada, ve které je místnost a v ní jedna zvláštní věc.
Podle hlídačů, co hlídají zoo, tam leží něco temného a strašného.
To je ono, řekl pirát Jack, je to klíč k černému trojzubci.
Právě v té zoologické zahradě je ukrytý ten trojzubec.
Po dlouhé akci se podařilo Jackovi a ostatním se dostat do té zvláštní místnosti.
Tam také našli černou truhlu, kterou když otevřeli, uviděli černý trojzubec.
Max se ho chtěl dotknout, když vtom pirát Jack zařval, to ne!
Nedotýkat se. Ten kdo se trojzubce dotkne, stane se z něho to, co je teď Tronzi.
Jen smrt trojzubec přináší, řekl pirát Jack.
A co teď, zeptala se Nataša, jak ho tedy zničíme.
My ho tak ani nezničíme, nýbrž ho utopíme v tzv. Živých vodách, které leží daleko na jihu, řekl pirát Jack.
Jo, to je docela dobré, utopíme truhlu, zničíme zlo, jo to dává smysl, řekl Markus.
Naší hrdinové se vydávají na dlouhou a strašnou cestu, ale ještě předtím pirát Jack sehnal jednu menší, ale za to dobrou posádku na loď, která se bude určitě později hodit.
Na cestu se tedy nevydávají sami.

Temný pán Tronzi však pluje po moři se svou velkou posilou a podle zvědů pluje přímo k High Mortsen.
Začíná velká formace všech námořních lodí, které se střetnou s temnými piráty.
Jenomže se pak doslýchají, že námořní bitvu nemůžou vyhrát, jelikož proti nim stojí velká přesila flotily.
Podle zvědů až dva tisíce pirátských lodí proti více jak pět set lodí.
To je konec.
Strhující námořní bitva se však odehrává. Nakonec se však městská flotila stahuje na pevninu, kde se vojáci vylodí a zformují tak obrannou armádu, která po námořní bitvě činí už jenom dvacet pět tisíc vojáků.

V severních zemích se doslýchají o bitvě, která se odehraje u města High Mortsen, tak jedna královská říše posílá své lodě s jezdci na pomoc městu.
Velká bitva se strhává…

Naší hrdinové se po dlouhých dnech dostávají do živých vod, kde na ně čekají mořské příšery, které začínají napadat loď, ve které je pirát Jack s ostatními.
Příšery však nakonec zvládli.
Jak poznáme, že máme vhodit tuto truhlu právě do vody, zeptal se Max piráta Jacka.
Poznáš to lehce, odpověděl. Ve vodě se totiž objeví nažloutlá skvrna, kde se pak vhodí truhla.
Odpověděl pirát Jack.
Tak to už ji vidím, řekl Max.
A kde je, zeptal se ho Jack.
Dokonce to k nám i pluje, dodal Max.
A sakra, tak to není ono, řekl pirát Jack a pak zvolal, mrtví, mrtví jsou tu.
Všichni se dali do obranné pozice a vytasili meče.
Co to je, zeptal se Max.
To, čeho jsem se obával, odpověděl pirát Jack.
Jsou to vojáci, kteří tady kdysi žili, ale teď jsou to jenom živé mrtvoly, které zabíjí, řekl pirát Jack.
Vtom začali z vody vyskakovat ti mrtví, jak Jack říkal.
Bitva začíná a není vůbec snadná.
Do bitvy se však přidává Max a Nataša, kteří to s mečem docela umí.
Jenomže jich, těch mrtvých je strašně moc a pořád přicházejí další a další.
Vypadá to, že to nezvládnou, když vtom připlouvají tři námořní lodě, které plují na pomoc proti boji zákeřným mrtvolám.
Vypadá to však nadějně, ale pak už zase ne a ještě k tomu byl zasažen dýkou do nohy Max.
A to ne, řekl pirát Jack.
To vypadá velmi špatně, řekl.
Jak špatně, zeptala se vyděšená matka Maxe.
Je to mrtvá dýka, která v sobě skrývá jed mrtvých.
Pokud nezničíme včas černý trojzubec, Max zemře, řekl pirát Jack.
Tak to je malér.
Bitva pořad pokračuje a nepřestává. Nakonec to vypadá na porážku.
Když vtom Markus uviděl ve vodě stát na místě žlutou skvrnu. Už si myslel, že to vyskočí, ale pořád nic.
Když vtom ho ťuklo, že je to ta skvrna, kterou hledáme.
Honem to řekl Jackovi.
V té chvíli někdo vrazil do truhly, která se otevřela, zároveň z ní spadl trojzubec na zem.
Jack neví, co má dělat.
Max už umírá, vojáci už také.
Zbývá však jenom jediná možnost.
Pirát Jack se rozbíhá k trojzubci, bečeno a skáče přímo do té skvrny.
Když pirát Jack dopadl do vody, tak z té malé skvrny vyletěla tlaková vlna, která také zničila ty mrtvé bojovníky…

U města High Mortsen to za tu dobu vypadá velmi špatně.
Velká armáda temných pirátů se dostává před brány města.
I velký krásný přístav je zničen a obsazen piráty, kteří se po vylodění chtějí dostat dále do města, ale v cestě jim stojí velké barikády.

Vypadá to na konec a město tak padne pod zákeřné piráty.
Jenže se objevil následek zničení černého trojzubce, a to ta tlaková vlna, která zničila všechny temné piráty i samotného Tronziho.
Bitva tak skončila vítězstvím a porážkou pirátů.
Město je ale po odstřelování lodních děl pirátů docela poškozeno a přístav jak by smet…

Max se z toho nakonec dostal.
Avšak piráta Jacka nemohli najít, když vtom vylezl na loď s trojzubcem.
Jenomže už ne černým, nýbrž zlatým.
Temnota z trojzubce je sundána a ta dobrá je na povrchu.
Pirát Jack se vrací i s našimi hrdiny zpět do High Mortsen.
Maxovi a Nataše se i po tak hrozných událostech tady v novém světě zalíbilo, že si právě v tomto městě pořídili vlastní barák, a to docela na dobrém místě.
Je to skoro až na vrcholu kopce směrem na krásný přístav, který zrovna opravují.

A co Jack, pirát Jack. Ten se nemůže nikde zdržet na dlouho, jelikož ho všichni vojáci hledají.
Pirát Jack se loučí s našimi hrdiny v přístavu, kde Jack nasedá na loď a odplouvá.
Jenomže.
Jack má novou loď? Zeptala se Nataša.
Asi ano, odpověděl Markus, přece by ji nekradl ne?
Vtom přiběhl nějaký pán a řve. To je moje loď, zastavte ho! Krade mojí loď.
To je, pane, vaše loď, zeptal se ho Max.
Ano, ale to už je stejnak jedno, jelikož jsem ji chtěl prodat, odpověděl pán.
A proč, vypadá docela dobře, řekla Nataša.
Je v ní díra, odpověděl pán na odchodu.

Ten den byl opravdu krásný. Slunce hřálo, ptáčci pěkně zpívali, prostě všechno jak má být.
A sakra, řekl si pirát Jack. Je tu další problém…
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru