Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak lachtan přišel o živobytí...

01. 01. 2007
3
6
1465
Autor
ELEMELEM

tato báseň pojednává o medvědovi, který svým sobeckým alkokolickým chováním a neplacením dluhů způsobil lachtanovi škodu na jeho hospodské živnosti...a myslím, že nejsou zase tak velcí kamarádi, jak se zdá (viz. předešlé dílo - lachtan kulometčík - http://pismak.cz/index.php?data=read&id=227985)...

kotrmelce stojky čáru
umí jako nikdo jiný
večer však sedí na baru
s plnou flaškou martini !


lachtan (šéf hospody): 
   
                                    "medvěde, měl bys raději domů !
                                    už toho máš stejně dost

                                    já jsem tady pánem domu
                                    běž ! než na mě příjde zlost"...

a tak medvěd válí sudy
kutálí se co to dá
na sekeru platit umí
lachtan mu to počítá

druhý den však před hospodou
velký nápis "
                    V LIKVIDACI
"
                    - poděkujte medvědovi -
                    já si hledám novou práci...
                                (lachtan)


6 názorů

pété
27. 01. 2007
Dát tip
ta první sloka je celkem skřípající, jinak dobrý

Jokaste
04. 01. 2007
Dát tip
tak tedy: *

Jokaste
04. 01. 2007
Dát tip
hmm...pěkná, pěkná, pěkná :) I když..nic proti hospodským lachtanům, ale pilotující medvěd byl lepší;) A btw. co takhle něco o tygříkovi nebo o jezevci...abych si měla co číst před spaním...;) E.")(a tip dám,jak jinak)

Jendula
02. 01. 2007
Dát tip
Tohle je opravdu pěkné, nápadité a má to vtip. Pro děti se to ale vážně moc nehodí. Nakonec v kategorii není psáno, že je to dětem, že? Dávám tip, protože je to pěkná, lehká (tím mám na mysli, že není depresivní - snad jen pro lachtana :-D)a hravá říkanka. Je tam pár drobností, které by se daly zarýmovat lépe, ale líbí se mi.

domin.go
02. 01. 2007
Dát tip
tohle nemůžeš dát dětem....ještě bys je anučil chodit do hospody,chudáky:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru