Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez teba a neba

04. 01. 2007
2
12
1430
Autor
wadna

pre niekoho, kto odišiel, umrel a je večne nažive.....

Horiace sviečky, umelé kvety.
V izbe mŕtvolný zápach.
Hnijú moje sny, rozkladá sa nádej....
Už ani ozvena nezachytí moje volanie.
Ty si tak  ďaleko, tak strašne ďaleko....
Niekto zvoní. Už prišla pohrebná služba.
Pozbierala zvyšky môjho života a zakopala.
Na obrade nebol nikto,
len ja a moja samota!
A ty si odišiel! Tak strašne ďaleko!!!!!

12 názorů

wadna
23. 03. 2007
Dát tip
diky:)

vifon
23. 03. 2007
Dát tip
asi preto je to fajn

wadna
23. 03. 2007
Dát tip
ja ich mozem, vies co....ja sa tu len tak ventiluje(obcas) a na kritikach mi nezalezi...:)

vifon
23. 03. 2007
Dát tip
len im to nandaj... ludia maju cudny vkus*

wadna
23. 02. 2007
Dát tip
ty si taka zlata neoopicka.ako velky brat,co si ma zastal(ale nie ten hrozivy orwelovsky) dik za podporu a precitko:)

...treba nechat ze si popisala dost presne pojem kt. oznacujem ako gymnazialna lyrika...usmev...

wadna
05. 01. 2007
Dát tip
nechcem byt originalna, lebo vsetci su a ja chcem byt siva mala nenapadna, ale ak zamrazilo, tak to je celkom slusne...:) Klub?sekcia?nova vlna?hmmm? v sedemnastich sa bije jedna myslienka s druhou a pohrebna sluzba patri k mojmu veku a generacii:)mozno, ak budem rokmi dozrievat, dozreju aj moje basne:) diky za ohlasy chalaniska:)))

..ako novy pismak ides ta zaradujem na cas do klubu...sekcia...nova vlna...

Aled
04. 01. 2007
Dát tip
uff tak toto bolo take zvlastne, chvilami aj celkom fajn myslienka len potom mi prisla zbytocne zabita niecim dalsim (napr. pohrebna sluzba tam uplne krici... ) ale moze to byt subjektivne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru