Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

citát č.1 /z deníku Sabiny Spielreinové/

10. 01. 2007
0
3
464
Autor
sue

 

"...Taky jsem se smála...Ale hrozně mě to zlobilo! Být jednou z mnoha, co po něm nyjí, a odměnou dostat jen jeho laskavý pohled a pár vlídných slov. Vzhlížet k němu a překotně splnit každé jeho přání, abych na sebe nesvolala jeho hněv! Protože když člověk jednou jedinkrát nevezme v úvahu jeho ješitnost - čeká ho hořké utrpení:  Jung nasadí ledový, oficiální tón, a kdo tím trpí? On samozřejmě ne. Mírnou nepříjemnost lze zahnat prací, lásku k jedné ženě může nahradit láska k jiné; a je nade vši pochybnost, že právě ta jedna bude nakonec pokořena a právě ona, ta hloupá holčička, bude prožívat mučivé dny a bezesné noci."


3 názory

A.H.
02. 04. 2009
Dát tip
klikatý citát

redscorpione, co to tady žvatláš, ty jeden žvahlave?

redscorpion
07. 01. 2007
Dát tip
"...právě ta jedna bude nakonec pokořena a právě ona, ta hloupá holčička, bude prožívat mučivé dny a bezesné noci." "Právě ta jedna" je ta první, nebo ta druhá? Nebo obě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru