Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spock´s Bears-Feel Euphoria

07. 01. 2007
0
1
2082
Autor
Chazzy

Spock´s Bears – Feel Euphoria

 

Tato deska je první nahrávkou pořízenou bez zakladatele, hlavního skladatele písní, zpěváka a lídra skupiny Neala Morse a proto jakoby započala zcela novou éru Spock´s Bears. V roli zpěváka nahradil Morse bubeník Nick D’Virgilio. Ačkoli se většina písní nijak výrazně neodchýlila od stylu kapely z dob Morsových, nalezneme na desce několik naprosto odlišných a do jisté míry revolučních skladeb, jako například  Onomatopoeia, či Feel Euphoria. Ostatní písně se pak tedy více či méně drží zlatého standartu předchozích desek, což ale v žádném případě není výtka. Naopak právě tyto písně jsou opět tím téměř nejlepším , čeho se nám v oblasti progressive rocku může dostat. Co se týče zpěváka, nemyslím si že by se v některých písních cíleně snažil napodobovat Morse, jak jsem se někde dočetla. Vzhledem k tomu, že se jedná stále o velmi podobné skladby jedné a týž kapely se stejnými muzikanty, je dosti složité vyhnout se určité shodě. Je ale pravda, že vokály jsou na této desce slabším článkem, který je ovšem vyvážen ostatními skvěle zvládnutými složkami kapely. A i když jsem byla dost překvapena určitou popovostí některých skladeb, přesto mě tato nahrávka velmi bavila.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru