Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vorumaška v mašince

17. 04. 2001
14
1
2330
Autor
bříško

:)))

Překvapí as našince Vorumaška v mašince. Jede, jede, ne však sama - je tu v kupé s mašátkama. Dušičky maj neposedné; to si stoupne, to si sedne... Vorumaška štrůdl baští, občas ňákou mašku praští zlehka štulcem za ucho \tyty!... nezlob! zlobucho..\ Mašinka v zastávce houkne Vorumaška z okna koukne - Velká Chuchle - tlampač hlásá \Mašmašmašmaš!!!\ Mašky jásaj. Z vagonu na perón zžuchly s ochechulí maj sraz v Chuchli Mamka velí - \pravá,levá\ mašátkům to - zdá se- neva, šinou si to na přeskáčku. A copak to mají v sáčku? Nesou tetě ochechulce chaluženky na cibulce.

1 názor

Silene
01. 09. 2020
Dát tip

Je tu nakažlivo:).


blondýna
17. 03. 2003
Dát tip
krása.-))))**************

Yeziiinka
09. 03. 2002
Dát tip
Ú ŽA SNÁÁÁ ! ! ! Chaluženky na cibulce... - ňam! :)))*

zolli
20. 04. 2001
Dát tip
Třesky plesky! Vorumašky na voru jeli tehdy do Boru! Né do Chuchle, né do Záchuchlí! A co že vezli pro tetu? Ochechulku v korzetu. Bydlí jí teď v klozetu. Jen ten korzet už ji sňali, by se pod něj podívali...

Bříza
19. 04. 2001
Dát tip
našince nic nepřekvapí ... Vorumaška s taškou kvapí po peróně k Ochechulce - Mašky půjdou pouštět pulce do potoka v Záchuchlí (řvou, že byste ohluchli ...) :c)

alina
19. 04. 2001
Dát tip
:o))))))))))))))))))))))))))))))))) ☼ ♥ ☼

rire
18. 04. 2001
Dát tip
chrm chram, NENORMÁLNÍ PTÁKOVINA :)))))))))))))))))))))))))) **********

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
Jak zařvat mám a přece tíško: ať žije Ochechulka, Bříško, a Vlaštovička, Dráček taky... no prostě ti, co v hlavě mraky a přelíbezná slůvka mají a přenádherně s nimi hrají...

Tynic
17. 04. 2001
Dát tip
UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :o)))))))))))))))))) To je lepsi nez skveleeee :o]

Tynic
17. 04. 2001
Dát tip
No ja se musel vratit... Muzu tohle nekdy precist svym detem ????

Merleyn
17. 04. 2001
Dát tip
Bžííííško, to je nááádhela! Plllsk *, plllsk * ! To bude mít ochechulka ladost! tlápity na tip!

Falka
17. 04. 2001
Dát tip
;o))))))

Chareas
17. 04. 2001
Dát tip
Opravdu krásné ! Taky dupu na Tipika :))

Wopi
17. 04. 2001
Dát tip
Anonymové jsou často poněkud kritičtější, co? Je to vtipné a má to krásné nápady. Kdo je nevidí, jeho škoda (neauto)

Albireo
17. 04. 2001
Dát tip
Dvojhvězdičce se také líbí a tipuje. **

Regis
17. 04. 2001
Dát tip
Jo, jo, to můžu!!!!! *!

Je to kouzelný, ale když mě ta Vorumaška zní děsně rusky...:) Tak přemýšlím... jo, dobře, nebudu xenofob a tipnu to...:)))

Máša
17. 04. 2001
Dát tip
Tipuju! A myslím, že mé dítko bude stejně nadšeno jako já!

wqw
17. 04. 2001
Dát tip
vorumašek sto plnejch tašek pro každé děcko .....a to je všecko četla si to moje 7-letá neteř, zasnila se pak měla nějaké otázky na které jsem neměl odpovědi a zase se zasnila................skvělá vizitka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru