Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrníčko rýže

13. 01. 2007
2
9
1284
Autor
Ufounek

Do zrníčka rýže,

spalujícím paprskem,

obtisknu amorové slůvka.

 

Neuvidíš, nepřečteš je,

nedozvíš se ...

 

Na zrníčku rýže,

kouzlícím proutkem,

vymaluju slůvka něhy.

 

Neuvidíš, nespleteš je,

neošaháš  ...

 

To zrníčko rýže,

jako zázrakem,

dozví se, co nikdo.

 

Znáš mě ....

já se asibojím ....


9 názorů

no vidíte... vy jste to pochopili a přijali... a jinde jsem byla na pranýři... :o)

Ó
27. 01. 2007
Dát tip
...když slůvka jsou drobené...je zcela nové spojení...které ze slůvek nedělá jen potravu pro tělo, ale i pro duší...v běžném spojení jsou nejdříve potravou pro mysl...líbí se mi to...

Jopol
27. 01. 2007
Dát tip
To je trochu jiný případ, Koníku - tobě tam zjevně šlo o rým; v tom případě je možné poněkud přivřít oko...

tak jo - tu máte holoubka: ...holoubek Pár slůvek od tebe zvedne mne do výšek uvrhne do hloubek... Sytý je holoubek když slůvka jsou drobené... Drobénka z koláčů pro mlsný jazýček pochoutky pod zoubek medu snad na soudek... (když zrovna nepláču...) Pro oko zdobení (dort bude bez svíček) Chybí tu holoubek odletěl... ...na doubek? Chtěla bych co není... ********************** taky mi tam ty drobené slůvka kritizovali... gramatika je gramatika... ale když já to chtěla zrovinka takhle... a Ufounek asi taky :o)

Ó
27. 01. 2007
Dát tip
...amorové...docela snesu...

Jopol
27. 01. 2007
Dát tip
Tak zase jednou... Krásná "ufounkovská" poetika... Ufounku, vpisuješ tuto poetiku jenom do svých veršů, anebo jsi doopravdy sama taková? - V tom případě bych tě opravdu někdy rád uviděl... (P.S. K té gramatice: tam by opravdu muselo být "amorovÁ slůvka"...)

amorové slůvka... já jednou (...holoubek) napsala slůvka jsou drobené - a to vyvolalo docela bouřlivou diskuzi gramatickou (teda spíš u sousedů, jak tu myslím...) :o) ty se asibojíš... já zas asimiluju :o)

Ó
19. 01. 2007
Dát tip
...no ano...máš pravdu...žena je dokonalejší tvor než muž...

Ó
13. 01. 2007
Dát tip
...to je moc povedené...chtěl bych alespoň to zrníčko...Ty jsi někde psala...že už své semínko máš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru