Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víc než smíme

18. 04. 2001
1
0
1141
Autor
šroubek

Příliš lásky zabíjí každý to ví a nikdo neříká. kdoví zda lze kletbu zlomit mlčením. Kéž by. Neočekávala bych víc než můžeš dát.
Glass
16. 10. 2002
Dát tip
jediný způsob, jak zjistit zda je dílo dobré je dát do arény... :o) Ale na druhou stranu není Tvá nejlepší... ne každý může být první...ale do Arény patří! Třebas jen kvůli tomu, aby si lidé mohli přečíst a náležitě zkritizovat.. :o)

Prokletí
25. 04. 2001
Dát tip
neblázni, já a recht? no tak! 8c) m.

Prokletí
24. 04. 2001
Dát tip
no, ono... textu jsi ublížila grafickým rozsekáním, čtenáři připadá rtext rozsekaný na jednotlivá slova jako výňatek ze slabikářem, hůř se to tráví a pak často uniká pointa To Kéž by působí jako dobraj rytmickej prvek uvidíme m.

šroubek
24. 04. 2001
Dát tip
asi máš recht :o))

Print
20. 04. 2001
Dát tip
*!

kosa
18. 04. 2001
Dát tip
nenech se vyvést z míry takovými hloupými kritikami (teď jsem se zase já vyvedl z míry shodou přívlastků - jestli jsou tu gramatické hrubky, tak mě promiň) Ovšem když to dáš do arény, měl(a?) by ses zamyslet, jestli to za to stojí. Tuhle bych třebas ocenil mimo arénu, ale v ní naprosto nemá šanci obstát. Víš, neá tak nějak "šmrnc". Takových a podobných tu už bylo totiž hrozně moc. Tím Tě nechci samozřejmě nijak odrazovat a říkat Ti, co máš psát a co ne, ale zkus do arény dávat jenom to, co si myslíš, že je fakt, ale fakt dobrý.

Vio
18. 04. 2001
Dát tip
Too much love will kill you... kdopak to zpíval? Opravdu v aréně neobstojí, ale je to Tvé právo, ji tam dát. Proč ne? ;-) Víc než sníme...

ruby
18. 04. 2001
Dát tip
ano souhlasim s myslenkou areny predchozich kritizujicich.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru