Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Blues" z autobusu

14. 01. 2007
1
7
467
Autor
Nissa
Ta smutná dívka v odraze skla autobusu
choulila se do kabátu tiše přemítajíc,
proč bývá čas tak často v poklusu
a proč den nikdy nemůže mít o hodinu víc.

Té smutné dívce, která jela nocí temnou,
rezonovala v hlavě slova nesoucí smutek:
"Pročpak jen nesmí být chvilinku déle se mnou?
Proč jen čas vždycky tak letí? A proč zase utek?"

Ta smutná dívka v odraze skla autobusu
tehdy, když pohledem hladila horské úbočí,
přála si jen, aby od Něj dostala pusu
a směla zas pohlédnout do Jeho modrých očí...

7 názorů

Nissa
15. 01. 2007
Dát tip
No - on je tu malý problém s tím "jediným". Básničky už píšu čtvrtý rok a rozhodně jsem nestagnovala jen u toho jednoho. Nicméně ty, které se tady objeví s velkým písmenem, jsou myšleny pro toho současného...uff..no, je to, pravda, trochu složitější...:oP

domin.go
15. 01. 2007
Dát tip
já sem to tak pochopil,jako smutnou náladu,zpívat by se to podle mě ani moc nedalo:) řekl bych že i kdyby tam velký nebylo, tak každej pochopí, že myslíš zrovna toho jednoho jedinýho...ale ty jsi autor:)

Nissa
15. 01. 2007
Dát tip
Díky za kritiku... S veršem ve druhé sloce souhlasím.. Co se týče velkého písmena, je tam schválně. Myslím právě Jeho, ne kohokoli jiného. Není to "blues" ve smyslu bluesové hudby a bluesového stylu - je to "blues" ve smyslu oné smutné nálady - to jen tak navysvětlenou ;o) Jinak děkuju ;o)

domin.go
15. 01. 2007
Dát tip
takže...hlubší kritiku nechceš, tak aspoň takovou né moc mělkou:) v první řadě: je to pěkný ale ruší mě tohle: verše ve 2.sloce, to je hnus velebnosti, hodně si tím srážíš - smutek utek - to ještě pilovat Něj, Jeho...velký písmeno zbytečně...ruší to poměrně civilní a opravdu takovou bluesovou atmosféru jinak se mi to líbí a tipnu si:)

Nissa
15. 01. 2007
Dát tip
Určitě se vrať, zajímá mě to...

vitsoft
14. 01. 2007
Dát tip
Tohle teskné civění z oken dopravních prostředků dobře znám.
Dobrá zpráva: 28.října letošního roku bude mít den o hodinu víc. Hodně štěstí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru