Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úkryt

16. 01. 2007
2
10
1362
Autor
Ufounek

Odešla do bezpečí,

tiché zahrady.

Pokousaná psem,

prosí před mříží.

 

Kam asi zamíří,

její otevřené nic ....

 

Vchází dál,

do kaskády všemocný,

rozbíhá se ...

 

Tam kouzlivá ...

leží drahokam,

už nechce k Vám ...


10 názorů

kam jsem se to připletla? takové komorní to tu je? je to ještě pro veřejnost? ;o) (aj zahradu znám/ mám, Ufounku)

Jopol
20. 01. 2007
Dát tip
Óčko, proboha... Začínám mít pomalu pocit, že místo jednoho Ufounka tu mám najednou dva, jednoho ženského a jednoho mužského... Nevím, co si s vámi oběma počnu, snad vás oba strčím do rakety a vystřelím na Měsíc... Tam podle vědců prý není vůbec žádný život, a tak můžete společnými silami zkusit svými verši, svou poetikou pohnout, obměkčit, oživit kámen... Jak vás tak oba čtu, docela bych věřil tomu, že se vám to nakonec může podařit... To bych pak chtěl ale doopravdy vidět, plačící měsíční kámen, rozesmutnělý krásnobolnou melancholií vašich veršů...

Ó
19. 01. 2007
Dát tip
...krásná zahrada...kapička rosy... třpytivá...stydlivá...zvídavá... v slunci rozplývá...smutná květina...

Jopol
19. 01. 2007
Dát tip
Četl... A bere na vědomí... Ale pro tentokrát - oproti svým obvyklým zvyklostem - neví, co by k tomu řekl... Takhle to dopadá, když se člověk zaplete s básníky... Básníci byli vždycky metla lidstva, pořád něčím provokují, ruší klid duše... Óčko, já už jsem se ti chystal napsat, četl jsem nějaké tvé básničky, chtěl jsem ti k tomu něco podotknout, pokud by tě to zajímalo. Ale napřed si přečtu ještě další, abych měl jistotu, že můj prvotní dojem obstojí i na druhý pohled.

Ufounek
19. 01. 2007
Dát tip
jasně, tomu rozumím moc dobře ...

Ó
19. 01. 2007
Dát tip
...objevují se s Tebou kritiky, které mi mluví z duše...mám teď drahokamy dva...jeden krásný nevybroušený...druhý krásný vybroušený...

Ufounek
19. 01. 2007
Dát tip
oba ???

Ó
18. 01. 2007
Dát tip
...vrátil jsem se... a mám Tě rád..Vás oba...

Jopol
18. 01. 2007
Dát tip
Óčko má pravdu, Ufounku, především ten závěr je až trochu moc záhadný, snad ti rozumím dobře... V každém případě, dej si pozor na tiché zahrady, jejich zdánlivé bezpečí může být zrádné, obojetné, může člověka pohltit... A snad i tady, v tomto světě, bys našla pár takových, kvůli kterým by stálo za to se vrátit... A snad i tady by se dalo najít pár kouzel, například kouzlo přátelství - co myslíš, Ufounku? Jsou opravdu i taková kouzla v těch tvých snivých zahradách?...

Ó
16. 01. 2007
Dát tip
...taky je to zvláštní...zase ale jedna z těch, které musím přečíst vícekrát...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru