Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozpočítanka pro děti s politickými ambicemi

17. 01. 2007
2
16
1246

kdy by  sem  měl  me loun  v  ban ce

ne by la  by  vů bec  šan ce

že  bych  při spěl  do bro vol ně

na  ně ja ký  o tr han ce

šel  bych  k  pá nům  po li ti kům

při hlá sit  se  na  po slan ce


16 názorů


Lais
23. 01. 2007
Dát tip
my nejsme něco jako Alexandr Dumas, my jsme něco jako otec a syn.

to Yetting: spíš nebudou vědět co je rozpočítanka, ale to je "vývoj" :)

genealogicky vzato, je to tak, ostatní podobnosti už nechám na tobě :)))

a vy dva Laisové jste něco jako Alexandr Dumas?

Yetting
21. 01. 2007
Dát tip
Nabídnout do MŠ, děckám se to bude lýbit a co je nejhorší, budou vědět vo čem je řeč.

Lais
18. 01. 2007
Dát tip
s tím jsem počítal:)

epigramy??? tak, za prvé mě to uráží a za druhé nevím co to je :)

Lais
17. 01. 2007
Dát tip
Je to pěkné, trošku mě to připomíná Žáčkovi epigramy. Pobavilo mě to.:)

vyzkůšám... díky

domin.go
17. 01. 2007
Dát tip
jde to upravit,musíš tu mezeru zmáčknout před prvním písmenem dalšího verše, né za posledním písmenem toho předcházejícího...pak by to mělo jít...taky mě to sralo:)

:( sem to měl poskládaný ve wordu a tady se to takhle rozházelo a nejde to upravit, asi nějaká začátečnická chyba :-)

domin.go
17. 01. 2007
Dát tip
škoda toho že to máš tak roztrhaný nechal bych to po slabikách ale srovnal do veršů jinak je to skvělý:)

ale no tak... vždyť, stejně, skoro, žádné dítě nechce být politikem :-) Já znám jen toho, co byl s Krausem v "Uvolněte se prosím" je fakt, že ten stál za to :-)

ale no tak... vždyť, stejně, skoro, žádné dítě nechce být politikem :-) Já znám jen toho, co byl s Krausem v "Uvolněte se prosím" je fakt, že ten stál za to :-)

Nojo. Jen ať se děcka odmala učí užitečným věcem. Já to dělala taky tak a jen proto jsem tam kde jsem - v prdeli!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru