Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vír událostí

18. 01. 2007
0
2
616
Autor
golom

jak myšlenka teče z hlavy do rukou...

Proč nejde zatlouct hřebík do skla... proč když je vidět skrz? Poč si někdy připadám jako ve víru událostí. A přitom tak mimo události... Jako hovno splachované (krátce ležící na odpočívadle v porcelánové míse neskutečně se lesknoucí) vírem z nádržky stlačené rukou osudu. Splachovadlo pomalu klesá dolů a pak rychle padajíc do fekální tmy smrdutých trubek... ...plných špíny, bakterií špuntů od šampusu, použitých vložek, mobilů spadlých do klozetu několika drobných vypadlých z kapsy rozpuštěných vyhozených drog (už nikdy - všechno to vyhodit!) slupek od brambor, zbytků jídla a zvratků (po prochlastané noci nebo migréně) mrtvých křečků a kanárů (spláchni to, pak mu řekneme že má venku hrobeček) vajglů... a dokonce i řasenka! prezervativ krev, slzy, sperma, moč a hnis (ty tekutiny spjaté s naší existencí) proč si někdy připadám jako ve víru událostí a přitom tak mimo události? V marastu tak poetickém...

2 názory

Honzyk
18. 01. 2007
Dát tip
...i vir, myslim, mel by mit svuj vnitrni rad....tak, jak ti jde hlavou....ja citim z tohoto textu pouze zmatek a snad je mi i lito zahozeny moznosti (podobne) cosi sdelit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru