Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cakanie I. a II.

19. 01. 2007
2
7
1231
Autor
be_be

I.varianta - Melodramaticke a sebalutostive cakanie

Je mi smutno a zle,

citim sa jak postava na Munchovom obraze (ano, myslim Vykrik).

Cely den cakam na to, ze mi zavolas,

a ked zavolas - ujdem.

A vecer placem v internatnej izbe,

na vankusi zostavaju cierne skvrny od spiraly.

Zajtra si radsej ani nedam make-up.

 

II.varianta - Sebaironicke cakanie

"Co si dnes robila?"

"Vstala som, bola som v skole, ale vysledky zo skusky este neboli. Potom som bola na obede v tej vegetarianskej restauracii, na kave so Zuzkou a v obchode. Pak som isla do kniznice, citala som si Hurbanov zivotopis a pozrela si film."

"Naozaj?"

"Ani nie, v skutocnosti som len cakala, kedy sa ozve Martin."

 


7 názorů

Honzyk
20. 01. 2007
Dát tip
:D

be_be
20. 01. 2007
Dát tip
@Honzyk: no to mas pravdu asi...neviem preco som to dala do areny...

Honzyk
20. 01. 2007
Dát tip
...je to moc rychle predany, teda popisny jen...subjektivni"zapis" tvych chvil, ....tezko si z textu neco vzit do ranecku....:)

be_be
20. 01. 2007
Dát tip
hmmm, no tak tato tvoja "kritika" mi velmi vela dala a urcite ma psunie v pisani v mnohom vpred. @Natasha_ a Assurballit - vdaka

...miestami na mna posbili rusivoto tie zatvorky a tak..inak mne osobne sa celkom dalo..

Natasha_
20. 01. 2007
Dát tip
Sdělení textu je "on mi chybí". To by šlo, ale jde ještě o to, jak se to zpracuje. Tohle, nadto na dva díly, postrádá napětí nebo překvapení a formální zajímavost. A tak je to ve výsledku vlastně hlavně moc dlouhé.

podle me picovina

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru