Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

22. 01. 2007
2
4
558
Autor
Dubák

Láska je všechno. Je tajemstvím života.

Láska má čisté oči dětí. Je nevinná a bezbranná. Napoprvé i napotřetí pocity sladké rozdává. Patří k ní touha, stesk i radost, nedočkavost a odvaha. A nikdy nebude mít zadost, když nám je štědře rozdává. A přesto mnozí ani neví, co všechno zmůže, dokáže. Kolik má v sobě dobra, něhy a jak zdolává nesnáze. Potkat ji není úděl lidský. Ten zázrak se vždy nestává. Važme si proto lásky vždycky, vždyť s ní se život vyhrává.

4 názory

fárum
23. 01. 2007
Dát tip
Já tomu nevěřim, záleží na tom, jak to myslíš pokud máš na mysli obecný pojem v jakémsi biblickém pojetí pak bych tomu dal tip, ale já mám pocit,že máš spíš na mysli lásku, kterou pociťuje např. pedofil k dítěti do kterého se zamiloval. Znáš např. Smrt v Benátkách od Manna. Ale líbí se mi tvůj optimismus rozhodně ti přeji, aby ti dlouho vydržel atp. (nenech se rozhodit mími zahořklými kydy!)

krásná a pravdivá ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru